درخشش اعضای کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در جشنواره ملی فیلم دانش‌آموزی مدرسه

دو عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان رتبه‌ی برگزیده‌ی هشتمین جشنواره ملی فیلم دانش‌آموزی مدرسه را به خود اختصاص دادند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، دو عضو مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک خاش برگزیده‌ی جشنواره ملی فیلم دانش‌آموزی شدند.

بر اساس این خبر، هانیه جمالزهی مقدم و آرنیکا فروتن، اعضای کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرکز خاش، با ارسال فیلم کوتاهی به نام «یک جای خوب؛ یک خواب خوب» به دبیرخانه‌ی هشتمین جشنواره ملی فیلم دانش‌آموزی مدرسه و پس از رقابت با دیگر فیلم‌سازان کودک، برگزیده‌ی بخش داستانی این رقابت، در مقطع ابتدایی، شدند.

این جشنواره، که از سال ۱۳۹۱ در حال برگزاری است، در دو بخش هنری شامل داستانی، پویانمایی، مستند، نماهنگ و تیزر تبلیغاتی و بخش علمی و آموزشی شامل فیلم‌های آزمایش علمی و فیلم‌های آموزشی فعالیت می‌کند.

برنامه‌ریزان این رویداد فرهنگی و هنری در بیان هدف از برگزاری این جشنواره به کشف استعدادهای هنری دانش‌آموزان سراسر کشور، ایجاد زمینه برای بروز استعدادها، تربیت نیروهای خلاق و شبکه‌سازی مستعدان هنر اشاره کرده‌اند.

گفتنی است فیلم «یک جای خوب؛ یک خواب خوب» بر اساس کتابی به همین نام نوشته‌ی سمانه قاسمی، از انتشارات کانون پرورش فکری، ساخته شده است.

درخشش اعضای کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در جشنواره ملی فیلم دانش‌آموزی مدرسه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =