کد خبر: 322296
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
بازدید 223
عنوان سومی مسابقه دارت بانوان به مربی‌کانون گیلان رسید

طاهره ‌همایونی، مربی‌فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، عنوان سومی مسابقه دارت بانوان کارکنان دولت استان گیلان را کسب‌کرد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، این رقابت‌ها به منظور نهادینه‌سازی فرهنگ ورزش و افزایش نشاط‌ فردی و اجتماعی بانوان شاغل در ۲۳ دستگاه اجرایی استان و با شعار«کارمندتندرست، خدمت بهتر»، در سالن پایگاه قهرمانی شهیدعضدی رشت برگزارشد.

پرتاب دارت نیز از جمله ۶ رشته ورزشی این دوره از رقابت‌ها به شمارمی‌رفت  که  ۴ بهمن ۱۴۰۱ به همت هیات ورزشهای همگانی استان گیلان صورت‌گرفت و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دو بخش گروهی و انفرادی این رقابت‌ها حضورداشت.

برپایه این گزارش، طاهره همایونی، مربی‌فرهنگی مرکزشماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهررشت نیز از ورزشکاران حاضر در این دوره از رقابت‌ها بود و با پرتاب‌های مناسب، عنوان سومی مسابقه‌های دارت را در میان  ۴۸ شرکت‌کننده به خود اختصاص‌داد.

شایان‌ذکر است، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان طی سال‌های اخیر با تشکیل تیم‌های ورزشی در رشته‌هایی چون: پرتاب دارت، تنیس روی میز، فوتبال‌دستی، کوهنوردی و فوتبال سالنی  بانوان و آقایان، شاهد حرکت‌های سازنده‌ای در مسیر افزایش‌نشاط‌اجتماعی و ارتقای سطح سلامت جسمی و فکری همکاران بود.

برگزاری مسابقه‌های داخلی در دهه مبارک فجر سال گذشته و هفته بسیج سال ۱۴۰۱، از جمله فعالیت‌های اثربخش  کانون در این زمینه به‌شمارمی‌رفت و حضور بانوان ورزشکار این مجموعه فرهنگی در رقابت‌های بانوان شاغل در اداره‌های دولتی استان گیلان، نخستین گام درجهت حضور مستمر و هدف‌مند در مسابقه‌های ورزشی محسوب‌می‌شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =