برنامه‌های شاد فرهنگی در مدرسه ابتدایی شهید احمد لطف‌حق اردبیل اجرا شد

کاروان پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل ویژه برنامه جشن انقلاب با عنوان «ایران استوار و ۴۴ سال اقتدار» را با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اردبیل در مدرسه ابتدایی شهید احمد لطف‌حق برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در اولین روز از ایام‌الله دهه‌ی ‌فجر و بر اساس برنامه‌های پیش بینی شده در کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامیداشت این مناسبت، کاروان پیک امید کانون استان اردبیل با حضور در مدرسه ابتدایی شهید احمد لطف‌حق اردبیل به اجرای فعالیت‌های مختلف فرهنگی در ویژه برنامه‌ی جشن انقلاب با عنوان «ایران استوار و ۴۴ سال اقتدار» پرداخت.

در این مراسم که در قالب امداد فرهنگی در محله آرازعلی اردبیل صورت گرفت، لطیف محسنی مربی فرهنگی سیار شهری اردبیل به قصه گویی پرداخته وبا اجرای مسابقات فرهنگی و اهدای جوایز به برندگان، شادی اولین روز از دهه فجر سال۱۴۰۱ را برای دانش‌آموزان این مدرسه ماندگار کرد.

شایان ذکر است کاروان پیک امید کانون استان اردبیل با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اردبیل تا پایان برنامه‌های دهه فجر، با حضور در مناطق کم برخوردار این شهر به خدمت رسانی فرهنگی خواهد پرداخت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =