تجلیل از مسئول کانون میامی در جلسه شورای اداری

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میامی در جلسه‌ی ارزیابی مدیران این شهرستان از سوی امام‌جمعه و فرماندار تجلیل شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، ثمانه رحیمی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری و مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگ‌داشت دهه‌ی فجر میامی در جلسه‌ی ارزیابی عملکرد مدیران در اجرای برنامه‌های چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از سوی حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عزیزی امام‌جمعه و علیرضا آشوری فرماندار این شهرستان، تجلیل شد.

تجلیل از مسئول کانون میامی در جلسه شورای اداری

امام‌جمعه میامی اظهار داشت: نگاه ویژه و ترویج سبک زندگی اسلامی در کودکان و نوجوانان و توجه به مقوله‌ی‌ فرهنگ در کشور، بسیار اهمیت دارد و بسیار خرسندیم که مربیان کانون با تلاش خود، مخاطبان کودک و نوجوان را به روش غیر مستقیم در مسیر اسلامی، قرآنی و اخلاق‌مداری هدایت می‌کنند.

در متن تقدیر رحیمی با امضای این دو مقام ارشد شهرستان میامی آمده است: بدین‌وسیله مراتب قدردانی خود را از تلاش و حضور مؤثر جنابعالی در برگزاری اولین نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی شهرستان میامی که هم‌زمان با ایام‌الله دهه‌ی مبارک فجر برگزار شد، اعلام می‌داریم، امید است برپایی این نمایشگاه در معرفی خدمات ارزنده و دستاوردهای انقلاب به شهروندان شریف شهرستان میامی، رسالت خود را ایفا نموده باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =