«لنکه‌کفش تنها» داستانی با موضوع هشت‌سال دفاع‌مقدس

طی آیینی با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی، ازکتاب «لنگه کفش تنها» اثر صغری‌قامتی‌مقدم، کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان رونمایی‌شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این کتاب که اثری در حوزه ادبیات پایداری و با موضوع‌ هشت‌سال دفاع‌مقدس است، همراه با ۴۳ اثر دیگر با حضور استاندار، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و جمعی از مسئولان استانی ۲۷ بهمن ۱۴۰۱  در محل همایش‌های دانشکده علوم پایه دانشگاه گیلان در رشت رونمایی‌شد.

«لنگه کفش تنها»، اثر صغری قامتی‌مقدم، کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان است و فاطمه حسن‌لو، مربی‌مسئول مرکز فرهنگی هنری کانون رودبار  و سیدامیر عباس نیک‌مومن نیز به ترتیب تصویرگری و صفحه‌آرایی این کتاب را برعهده‌داشته‌اند.

این کتاب با حمایت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان در ۴۷ صفحه و یکهزار نسخه، برای مخاطبان گروه سنی ج (چهارم و پنجم دبستان) منتشرشده و انتشارات «رج» نیز چاپ و انتشار این اثر را برعهده‌داشته‌است.

«لنگه کفش تنها» از بازی فوتبال کودکان در یک محله آغازمی‌شود و رخدادهایی که برای افراد این محله رخ می‌دهد را بازگومی‌کند. شروع جنگ تحمیل، آغازگر مرحله‌ای دیگر از زندگی قرین بالندگی‌بچه‌های این محله است و داستان با آزادسازی خرمشهر به پایان می‌رسد.

«لنکه‌کفش تنها» داستانی با موضوع هشت‌سال دفاع‌مقدس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =