عملیات توسعه‌ی فیزیکی ساختمان کانون زبان ایران شعبه‌ی زاهدان آغاز شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان و رییس کانون زبان ایران در استان از آغاز عملیات توسعه‌ی فیزیکی ساختمان کانون زبان ایران شعبه‌ی زاهدان خبر داد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، عملیات توسعه‌ی فیزیکی ساختمان کانون زبان ایران شعبه زاهدان آغاز شد.
مدیرکل کانون استان با اعلام این خبر گفت: با عنایت به افزایش آمار زبان‌آموزان، از یکسو، و درخواست‌های مکرر خانواده‌ها، از سوی دیگر، برای برگزاری کلاس‌های حضوری، توسعه‌ی ساختمان کانون زبان ایران شعبه زاهدان در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون در حال اجراست.
معصومه هادی با اشاره به افزوده شدن سه کلاس و یک سالن به ظرفیت موجود گفت: پس از رایزنی‌های متعدد، هزینه‌ی این پروژه از محل اعتبارات استانی تامین شد تا از این طریق بتوان به درخواست‌های خانواده‌ها و علاقه‌مندان جهت برگزاری کلاس‌های حضوری پاسخ داد.
رییس کانون زبان ایران در سیستان و بلوچستان، هم‌چنین از تلاش برای افزایش تعداد مدرسان سخن گفت و از علاقه‌مندان خواست برای پیوستن به خانواده‌ی کانون زبان ایران، در آزمون‌های  جذب مدرس، شرکت کنند.
گفتنی است در حال حاضر زبان‌آموزان استان، در حال فراگیری چهار زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و عربی، به صورت مجازی و حضوری، هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =