برپایی کاروان شادی در محله‌ی گلشهر با واحد سیار کانون

مراکز فرهنگی هنری سیار ۱ و ۲ مشهد کاروان شادی را در آغاز فصل تابستان با هدف معرفی کانون برگزار می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی؛ مراکز سیار ۱ و ۲ مشهد با همکاری دفاتر تسهیلگری ثامن و امیرالمونین در محله گلشهر مشهد در خصوص برنامه‌ریزی فعالیت‌های تابستان گفتگو کردند.

محسن ساجدی‌فر با اشاره به آغاز فصل تابستان گفت: با توجه به اتمام حضور کودکان و نوجوانان در مدارس و با عنایت به نیاز این مخاطبین به فعالیت‌های متنوع و مفرح جهت اوقات فراغت تابستان بر آن شدیم تا با همکاری دفاتر تسهیگری که مانند ما دغدغه تابستان کودکان را داشتند همکاری کنیم که ماحصل این همکاری منجر به برنامه‌ریزی در خصوص برپایی کاروان شادی شد.

وی با اشاره به جزئیات برنامه گفت: این ویژه برنامه توسط مینی‌بوس‌ سیار مرکز۱ انجام خواهد شد و هدف آن معرفی کانون و اطلاع رسانی در خصوص آغاز فعالیت‌های تابستان مرکز سیار در پارک گل افشان محله گلشهر است.

ایشان در خاتمه به همکاری خوب دفاتر تسهیلگری اشاره کرد و گفت: این دفاتر با توجه به امکانات و ظرفیتی که دارند می‌توانند ارائه خدمات سیار به کودکان و نوجوانان بیشتری را تسهیل کنند تا بتوانیم تابستان متفاوتی را برای اعضا و سایر مخاطبین در این منطقه رقم بزنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =