کد خبر: 325462
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱
بازدید 120
درخشش عضو کانون گیلان در مسابقه‌های رباتیک دانش‌آموزی

بردیا منظری، عضو مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ کانون پرورش فکری آستارا، عنوان دومی «لیگ جنگجو»ی هشتمین دوره مسابقه‌های رباتیک انخابی مسابقه‌های جام جهانی را به خود اختصاص‌داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، هشتمین دوره مسابقه‌های رباتیک دانش‌آموزی انتخابی جام جهانی برگزارشد و بردیا منظری، عضو ۱۲ ساله مرکز شماره ۱ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان شهرستان آستارا عنوان دومی لیگ جنگجو را از آنِ‌خود کرد.

درخشش عضو کانون گیلان در مسابقه‌های رباتیک دانش‌آموزی

این رقابت‌ها ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت سال ۱۴۰۲ در دانشکده فنی تهران صورت‌گرفت و ۶۲۰ دانش‌آموز از سراسر کشور در ۲۶ لیگ به رقابت‌پرداختند.

لیگ‌های مسیریاب، جنگو، حلِ‌ماز، برنامه‌نویسی، آتش‌نشان و مین‌یاب.... از عرصه‌های رقابت دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این مسابقه‌ها بود و منظری با درخشش در این رقابت‌ها، علاوه‌بر کسب عنوان دومی لیگ جنگجو، عضو تیم منتخت جمهوری اسلامی ایران در مسابقه‌های جهانی رباتیک سال ۲۰۲۳ شد.

گفتنی‌است، برگزیدگان این دوره از رقابت‌ها ۲۱ اردیبهشت  سال جاری معرفی شدند و با حضور در دوره‌های تخصصی، آمادگی برای شرکت در مسابقات جهانی را کسب‌می‌کنند.

شایان ذکر است، بردیا منظری از ۶ سالگی عضو مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آستارا است و افزون‌بر شرکت در کارگاه‌های آموزش رباتیک، در دیگر فعالیت‌های مربیان این مجموعه حضوری فعال دارد.

درخشش عضو کانون گیلان در مسابقه‌های رباتیک دانش‌آموزی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =