مرحله‌ی استانی مصاحبه جهت تبدیل وضعیت همکاران پاره‌وقت در کانون سیستان و بلوچستان

مرحله‌ی استانی مصاحبه ی همکاران پاره‌وقت به منظور تبدیل وضعیت آنان به مربی تمام وقت فرهنگی- هنری و مربی فرهنگی- ادبی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است

به گزارش روابط عمومی ادراه‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مرحله‌ی استانی مصاحبه جهت تبدیل وضعیت همکاران پاره‌وقت در کانون در حال برگزاری است.

مدیرکل کانون استان در این خصوص گفت: با عنایت به اینکه میانگین مدت همکاری این عزیزان با کانون استان ۱۵ سال است و انگیزه‌ی خوبی برای همراهی با کانون دارند، در تلاش هستیم با دقت نظر، نیروهای با صلاحیت، انتخاب و به مرحله‌ی کشوری معرفی شوند.

معصومه هادی در خصوص بخش‌های مصاحبه نیز اشاره کرد: در این مصاحبه‌ها تاکید ما بر آشنایی با فلسفه‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مباحث تخصصی، علمی، مذهبی، اجتماعی و میزان شناخت مربیان از حوزه‌ی کار با کودک و نوجوان است.

معاونان مالی و اداری، فرهنگی و کارشناس- مسئول فرهنگی، هنری و ادبی کانون استان دیگر همکارانی هستند که در انجام این مصاحبه‌ها حضور دارند.

گفتنی است شیوه نامه‌ی کشوری تبدیل وضعیت مربیان پاره وقت به مربی تمام وقت فرهنگی- هنری و مربی فرهنگی- ادبی، نیمه دوم اردیبهشت ماه سال جاری به استان ارسال شده  است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =