اهمیت جذابیت‌بخشی به فعالیت‌های دینی در میزان تاثیرپذیری گروه‌های سنی کودک و نوجوان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در دیدار با رییس حوزه علمیه حضرت معصومه(س) زاهدان، به مناسبت روز دختر، بر اهمیت جذابیت‌بخشی به فعالیت‌های دینی در میزان تاثیرپذیری فرزندان تاکید کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون سیستان و بلوچستان با مدیر حوزه علمیه حضرت معصومه زاهدان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، که به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر برگزار شد، معصومه هادی ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت و روز دختر، گفت: با توجه به اینکه کودکان و نوجوانان در معرض اطلاعات درست و غلط زیادی هستند، وظیفه‌ی همه‌ی ما سنگین‌تر و پیچیده‌تر از گذشته شده است.

مدیرکل کانون افزود: در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کتاب‌های دینی قابل توجهی در دسترس اعضا قرار دارد که اطلاعات مفیدی با توجه به گروه سنی آنان در اختیارشان قرار می‌دهد.

وی در این بخش از سخنان خود، با اشاره به اینکه فعالیت‌های دینی سال‌هاست توسط مربیان آموزش دیده‌ی کانون برای مخاطبان اجرا می‌شود بر «جذابیت‌بخشی» به فعالیت در این حوزه، به جهت میزان تاثیرپذیری کودکان و نوجوانان از تعالیم دینی تاکید و عنوان کرد: با توجه به اهمیت اثرگذاری فعالیت‌ها و گرایشی که کودکان و نوجوانان به برنامه‌های جذاب دارند، باید نیروهای متخصص بیشتری وارد این حوزه شوند.

اهمیت کارکرد تربیتی «قصه‌گویی» در جذابیت ارایه‌ی آموزش‌های دینی و دعوت از طلاب حوزه علمیه برای شرکت در بخش قصه‌های آسمانی جشنوراه قصه‌گویی استانی، که اولین دوره آن برگزار شد، و دعوت از خانم رحمانی رییس حوزه علمیه حضرت فتطمه معصومه(س) برای برگزاری نشست‌های تعاملی بیشتر، دیگر بخش‌های سخنان مدیرکل کانون استان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =