«دنیای ایده‌آل دخترانه‌ی من» / ایستگاه نقاشی کانون نیر در مدرسه‌ی صدیقه‌ی زهرا

در گرامیداشت دهه کرامت، مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان نیر با حضور در مدرسه‌ی دخترانه‌ی صدیقه‌ی زهرا به اجرای فعالیت‌های مختلف فرهنگی و هنری پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، مریم شکیبایی مربی مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان نیر از اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری برای دانش آموزان مدرسه‌ی دخترانه‌ی صدیقه‌ی زهرا در گرامیداشت دهه‌ی کرامت خبر داد.

وی هدف از اجرای این برنامه را افزایش نشاط اجتماعی در بین کودکان و نوجوانان عنوان کرده وگفت: در راستای ارتقای سطح همکاری و تعاملات کانون با مدارس شهرستان، برنامه جشن روز دختر همزمان با ایام دهه‌ی کرامت، روز دوشنبه اول خردادماه ۱۴۰۲ و با حضور مسوول کمیته‌ی امور بانوان فرمانداری این شهرستان برای دانش‌آموزان مدرسه‌ی دخترانه‌ی صدیقه‌ی زهرا اجرا شد.

شکیبایی خاطر نشان کرد: برگزاری ایستگاه نقاشی با عنوان «دنیای ایده‌آل دخترانه‌ی من» و کارگاه اوریگامی از برنامه‌های اجرا شده در این روز بود و از اعضای فعال مرکز که در این آموزشگاه مشغول به تحصیل هستند، با اهدای جوایزی تقدیر شد.

گفتنی است در پایان، مربیان کانون با تشریح برنامه‌های مرکز در فصل تابستان، از دانش‌آموزان برای حضور و ثبت نام در  فعالیت‌ها و کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی دعوت به عمل آوردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =