کد خبر: 326592
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
تابستان شاد کودکان و نوجوانان روستاهای نیشابور

همزمان با شروع تعطیلات تابستانی، کودکان و نوجوانان عضو کتابخانه سیار روستایی نیشابور، با فعالیتهای متنوع کانون همراه شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی؛ همزمان با شروع تعطیلات تابستانی، کودکان و نوجوانان عضو کتابخانه سیار روستایی نیشابور، با فعالیتهای متنوع کانون همراه شدند.
مهدی خرمکی مربی کتابخانه سیار روستایی نیشابور با اعلام مطلب فوق گفت: حضور در روستاها و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری و ادبی و همراهی و استقبال بسیار خوب اعضا، تابستانی شاد و خاطره انگیز را برای ایشان رقم می زند. به همین منظور، مربی کتابخانه سیار روستایی نیشابور با حضور در ده روستا در طول تابستان، برنامه های مختلفی چون قصه گویی، معرفی کتاب، کاردستی، نمایش فیلم و بازی را برای اعضا اجرا می کند.

تابستان شاد کودکان و نوجوانان روستاهای نیشابور
این فعالیتها با هدف غنی سازی اوقات فراغت اعضا انجام می شود که ضمن همراهی با والدین خود در کارهای متعددکشاورزی و دامداری، لحظاتی را به شادمانی و کسب انرژی و پرورش استعدادها و توانایی های خود مشغول شوند.
خرمکی افزود: هر روستا به طور میانگین ۲۰ عضو فعال در کتابخانه دارد و روزانه بیش از ۴۰ عنوان کتاب به ایشان امانت داده می شود.
وی خاطر نشان کرد: علاوه بر فعالیتهای فوق، مشارکت اعضا در ویژه برنامه های مختلف و مهرواره های متعدد استانی نیز قابل توجه است که
این برنامه ها در طول سال تحصیلی نیز با مشارکت و همراهی خوب مدیران مدارس روستایی ادامه خواهد داشت.

تابستان شاد کودکان و نوجوانان روستاهای نیشابور

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =