کد خبر: 327241
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
گرامیداشت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان برگزار می شود

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با برنامه های متنوعی به استقبال روز ملی ادبیات کودک و نوجوان می رود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی؛ مرکز آفرینش های ادبی استان با برگزاری نشست ادبی ویژه کودکان با حضور سعیده موسوی زاده شاعر کودک و رونمایی از کتاب «آلوئه ورا مجموعه‌ی همیشه بهار» از انتشارات کانون پرورش فکری به استقبال روز ملی ادبیات کودک و نوجوان می رود.

این نشست در تاریخ ۱۷ تیرماه و با حضور اعضای کتابخوان و کارگاه‌های ادبی کتابخانه‌های کانون پرورش فکری مشهد و کارشناسان و مربیان و با حضور شاعر کودک سعیده موسوی‌زاده برگزار خواهد شد.

سخنرانی ابراهیم زره‌ساز مدیر کل کانون پرورش فکری استان، خوانش آثار کودکان، بیان ایده‌های نوشتن و شعر سرایی و پرورش تخیل توسط مهمان نشست، نقد آثار چاپ شده سعیده موسوی‌زاده توسط اعضای کتابخانه‌های کانون پرورش فکری، پخش کلیپ بزرگداشت مهدی آذریزدی و رونمایی از کتاب «آلوئه ورا» از مجموعه‌ی «همیشه بهار» بخشی از برنامه صبح روز یکشنبه ۱۸ تیر خواهد بود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ویژه برنامه «همه بچه‌های خوب» هر سال در استان با حضور خانواده‌ها و اعضای فعال کارگاه‌های ادبی مشهد  ۱۸ تیر ماه مقارن با روز درگذششت مهدی آذریزدی نویسنده و بازنویس خوب کشورمان که به عنوان روز ملی ادبیات کودک و نوجوان در کشور اعلام شده است برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =