کد خبر: 327270
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
بازدید 9693
دو اثر غلامرضا بکتاش رونمایی شد

آیین رونمایی از کتاب‌های "دستمال خیس ابر" و "اتویم بی‌بخار است" اثر استاد غلامرضا بکتاش شاعر کودک و نوجوان به مناسبت روز قلم و ادبیات کودک و نوجوان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، به مناسبت روز قلم و ادبیات کودک و نوجوان در مراسمی از دو کتاب "دستمال خیس ابر" و "اتویم بی‌بخار است" اثر غلامرضا بکتاش شاعر کودک و نوجوان در اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملایر با حضور مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، مدیر کل ارشاد شهرستان ملایر و جمعی از شاعران، نویسندگان و اعضای کانون و کتابخانه برگزار شد.

در این مراسم رونمایی معصومه ابراهیمی هژیر با بیان اینکه خوشحالم در ملایر و در این مراسم حضور دارم، اظهار کرد: ادبیات کودک و نوجوان مانند باغی پر از نهال است که این نهال‌ها همان نویسندگان و شاعران کودکان و نوجوانان هستند که با همین کتاب‌ها رشد می‌کنند.

وی ادامه داد: انتشار هر کتاب از سوی شاعران و نویسندگان کودک و نوجوان باعث ایجاد جانی تازه برای آنها شده و این بزرگان جزء مهمی از سرمایه کشور هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان خاطرنشان کرد: وجود شاعر توانمند در کشور چون غلامرضا بکتاش از شهرستان ملایر و از استان همدان باعث افتخار و خرسندی مردم است و ما به این نخبه فرهنگی افتخار می‌کنیم.

در این مراسم نیز مدیر ارشاد شهرستان ملایر، جمعی از شاعران و نویسندگان ملایری دیدگاه‌های خود را درباره غلام‌رضا بکتاش و آثار و کتاب‌های او بیان کردند.

در پایان از دو اثر جدید غلامرضا بکتاش رونمایی شد و به کودکان حاضر در جلسه اهدا شد.

دو اثر غلامرضا بکتاش رونمایی شد

دو اثر غلامرضا بکتاش رونمایی شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =