کد خبر: 327395
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱
بچه‌های دیروز، بچه‌های امروز؛ بازی

کارگاه «بازی مادر و کودک» با حضور اعضای مراکز و والدین با هدف تقویت فعالیت‌های خانواده محور در ۶ مرکز استان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی کارگاه «بازی مادر و کودک» روز پنج‌شنبه ۱۵ تیرماه در مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ مشهد با حضور ۵۰ نفر از والدین برگزار شد.  

بچه‌های دیروز، بچه‌های امروز؛ بازی

در این کارگاه مرضیه فیروزکوهی کارشناس فرهنگی استان با تاکید بر ارزش فعالیت‌های خانواده محور گفت: یکی از بهترین و مهمترین موضوعاتی که خانواده می‌تواند  در آن حضور داشته و نقش پررنگی را ایفا کند انجام بازی‌های خانوادگی است.

کارشناس فرهنگی استان با تعریف بازی و اسباب‌بازی انواع آن را برای والدین برشمرد و آگاهی از بازی و انواع آن را ارزش دانست و گفت: اهمیت بازی در دوران کنونی که با توجه به فناوری‌ها و گوشی‌های دیجیتال در انزوای فردی قرار گرفته‌ایم بسیار حائز اهمیت است چرا که کودکان در هنگام بازی با والدین ارتباط موثرتر و بهتری را برقرار می‌کنند که راهگشای بسیاری از مشکلاتی است که کودکان ونوجوانان در برقراری ارتباط با والدین خود دارند.

در ادامه برنامه والدین و اعضا به بازی‌هایی چون یه قل دو قل، لی لی، اسم فامیل، راز جنگل، بازی‌های فکری، زو، تیله‌بازی، خاله‌بازی، عموزنجیرباف، خروس جنگی و ... پرداختند و فضای شاد و مفرحی را تجربه کردند.

لازم به ذکر است ویژه برنامه «بچه‌های دیروز، بچه‌های امروز؛ بازی» بصورت همزمان در مراکز فرهنگی هنری شماره ۷، شماره ۱، ۳ نیشابور، ۳ سبزوار، ۲ گناباد برگزار گردید.

بچه‌های دیروز، بچه‌های امروز؛ بازی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =