کد خبر: 327696
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۹
حضور کانون کردستان در همایش مدافعان حریم خانواده در سنندج

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان با برپایی غرفه نقاشی در همایش حریم خانواده شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان،  همزمان با ۲۱ تیر روز عفاف و حجاب، همایش مدافعان حریم خانواده با شعار «برای خانواده ایستاده‌ایم» در پارک آی‌تی سنندج برگزار شد. 

بنا بر  این گزارش، کودکان و نوجوانان با حضور در غرفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لحظاتی را به کشیدن نقاشی با موضوع حجاب و عفاف اختصاص دادند که در پایان به شرکت کنندگان در ایستگاه نقاشی کتاب هدیه داده میشد.

این گزارش می افزاید: این برنامه باهدف ایجاد شور ونشاط وترویج فرهنگ غنی اسلامی ایرانی برگزار شد.

فرماندار سنندج در این همایش که با حضور خانواده‌های سنندجی برگزار شد، اظهار کرد: امسال ششمین سالی که این همایش در پاسداشت جایگاه خانواده برگزار می‌شود.

حسن عسگری با بیان اینکه خانواده مستحکم‌ترین، مهم‌ترین و موثرترین نهاد اجتماعی است، افزود: خانواده، مقدس‌ترین نهاد از نظر اسلام است که بستر رشد و نمو انسان‌های بزرگ را فراهم می کند تا چرخه مدیریتی آیندهجامعه را بر عهده گیرند.

وی به ابعاد جنگ شناختی دشمنان علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: در طی سالهای با برکت عمر انقلاب دشمن با هجمه‌های مختلف تحت عنوان جنگ نرم، ناتوی فرهنگی، شبیخون فرهنگی و شناختی، پایه‌های خانواده را هدف قرار داده است تا احساس تعهد به خانواده را از بین ببرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =