کد خبر: 327903
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳
بازدید 246
درخشش عضو مرکز شماره ۴ کانون کرج در دومین جشنواره‌ی سیمرغ سخن

«رها باقری مطلق» عضور مرکز شماره ۴ کانون کرج رتبه‌ی دوم بخش قصه‌گویی دومین جشنواره‌ی سیمرغ سخن استان قزوین را از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، نادیا باقری، مسوول مرکز شماره ۴ کانون در کرج، ضمن اعلام این خبر گفت جشنواره سیمرغ سخن استان قزوین از سال ۱۴۰۱ به همت موسسه‌ی فرهنگی به همین نام در شهر قزوین و به صورت ملی برگزار می‌شود.

باقری افزود در برگزاری این برنامه نهادهای مختلف استان قزوین از جمله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ... با این موسسه همکاری می کنند.

وی تصریح کرد:  دومین جشنواره ملی سیمرغ سخن در روزهای ۲۳ و ۳۴ تیر با حضور ۱۵۰ هنرمند خردسال، کودک و نوجوان در استان قزوین برگزار شد.

مسوول مرکز شماره ۴ کانون کرج در پایان گفت  این جشنواره دارای بخش‌های مجری گری، سخنوری، قصه گویی و شعرخوانی بود و رها باقری مطلق، عضو نوجوان مرکز توانست رتبه‌ی دوم بخش قصه‌گویی( نقالی- شاهنامه‌خوانی) را از بین ۶۰ نفر کسب کند .

درخشش عضو مرکز شماره ۴ کانون کرج در دومین جشنواره‌ی سیمرغ سخن

درخشش عضو مرکز شماره ۴ کانون کرج در دومین جشنواره‌ی سیمرغ سخن

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر از این جشنواره و مشاهده‌ی اسامی دبگر برگزیدگان این بخش و بخش‌های مختلف به کانال رسمی این موسسه در فضای مجازی مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =