کد خبر: 328626
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹
برگزاری سلسله نشست‌های «از قصه گفتن و شنیدن»

مجموعه نشست‌های قصه‌گویی کانون استان خراسان رضوی با عنوان «از قصه گفتن و شنیدن» هر دو هفته یک بار برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، محمود خرقانی کارشناس فرهنگی کانون استان خراسان رضوی با اعلام مطلب فوق افزود: با هدف تبادل تجربیات و نظرات و به منظور همراهی گام به گام مربیان علاقمند، در برنامه‌ها و فعالیت‌های قصه‌گویی استان، سلسله نشست‌های تخصصی نقد و بررسی قصه در فضای اسکای روم برای همکاران استان برگزار می‌شود.

در این نشست‌ها ضمن ارائه یک یا دو نمونه از قصه‌گویی‌های برگزیده سال‌های اخیر جشنواره قصه‌گویی کانون در موضوعات و قالب‌های مختلف، مربیان علاقمند و صاحب نظر استان به بحث و بررسی قصه‌ها پرداخته و تجربه‌های خود را، به اشتراک می‌گذارند.

رابط جشنواره قصه‌گویی کانون استان خراسان رضوی گفت: همچنین در این جلسات، قصه‌گویی که اثر او مورد نقد و بررسی قرار گرفته نیز به عنوان مهمان حضور پیدا کرده و به سوالات همکاران پاسخ می‌دهد.

خرقانی خاطر نشان کرد: تا کنون سه نشست با موضوعات: با برگزیده‌های جشنواره بیست و چهارم، نوآوری در قصه‌های دینی و مذهبی و نوآوری در قصه‌های شاهنامه برگزار شده است و بنا داریم این گفتگوها را ادامه دهیم تا در کنار تشکیل انجمن‌ها قصه‌گویی استان که با حضور اعضا مراکز با اشتیاق و پی‌گیری همکاران در حال برگزاری است، شرایطی برای رشد و ارتقا هنر قصه‌گویی و تداوم این فعالیت‌ها در مراکز استان را فراهم آوریم.

برگزاری سلسله نشست‌های «از قصه گفتن و شنیدن»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =