فعالیت یکهزار و ۳۹ مرکز کانون پرورش فکری در کشور / توزیع سه میلیون جلد کتاب برای استفاده کودکان و نوجوانان

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: یکهزار و ۳۹ مرکز با ۲.۵ میلیون نفر مخاطب در زیر مجموعه این کانون فعال است که این مراکز بیش از ۶۰ نوع خدمت به جامعه هدف خود ارائه می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، فرهاد فلاح روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در شهرستان دشتستان اظهار کرد: از جمله خدمات فرهنگی ارائه شده به کودکان می توان به خدمات تولید فیلم، سریال، انیمیشن، کتاب، اسباب بازی، بازی های رومیزی و فکری و سایر فعالیت های فرهنگی اشاره کرد.

وی بیان کرد: مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تلاش می کنند تا بر بستر کاملا نرم و با انتخاب بچه‌ها، فضای متفاوتی برای تربیت و استعدادیابی آنان ایجاد شود.

فلاح ادامه داد: در این زمینه در ماه گذشته اقدام به انتشار سه میلیون جلد کتاب و ارسال آن به مراکز مختلف داشتیم.

وی افزود: کودکان و نوجوانان با مراجعه به هر کدام از مراکز می توانند از کتاب جدید استفاده کنند.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تصریح کرد: در بازدیدهای انجام شده از مراکز بوشهر بازتاب توزیع کتاب های جدید بسیار بالا بوده و مورد استقبال چشمگیر کودکان و نوجوانان قرار گرفته است.

فلاح اظهار کرد: در هفته های آینده نیز انیمیشن "بچه های زرنگ" از تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع محیط زیست در تمامی سینماهای کشور و مراکز کانون به اکران خواهد رفت.

وی گفت: این اکران در آستانه بازگشایی مدارس بدون تردید شور و نشاط بالایی در بین کودکان و نوجوان ایجاد خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =