کد خبر: 328753
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸
دیدار اعضاء با نشریات محلی کاشمر

اعضاء و مربیان مرکز فرهنگی هنری کاشمر در نشریات محلی سرو و صدای کاشمر حضور یافتند و با اهدای گل و شیرینی از خبرنگاران تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی همزمان با هفدهم مردادماه، سالروز شهادت شهید «محمود صارمی» و بزرگداشت مقام خبرنگاران، اعضای علاقمند به حوزه خبر و خبرنگاری از نشریه محلی «سرو کاشمر» و «صدای کاشمر» بازدید کردند.

مهدی صادقی مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری کاشمر با تبریک روز خبرنگار گفت: ویژه برنامه بازدید از نشریات محلی شهرستان با حضور اعضاء نوجوان و علاقه‌مند به حوزه خبری و مربیان مرکز انجام شد و اعضاء از نزدیک با مدیر مسوول و اعضاء هیات تحریریه دو نشریه محلی «سرو کاشمر» و «صدای کاشمر» به صحبت و تبادل نظر پرداختند.

دیدار اعضاء با نشریات محلی کاشمر

وی افزود: در این دیدار صمیمانه اعضاء سوالات خود مبنی بر روش‌های تهیه خبر، ویژگی‌های خبرنگار موفق، اصول گزارش‌نویسی و...را طرح و در جمعی صمیمانه مباحث فرهنگی را مطرح نمودند.

معرفی ایام و وقایع و معرفی مشاغل از جمله فعالیت‌های کانون است که در آن اعضاء با جزئیات ایام و وقایع و شغل‌های مختلف آشنا شده و  سعی می‌شود تا گستره تجربیات اعضاء به واسطه حضور در این فعالیت‌ها توسعه یابد.   

در خاتمه‌ی بازدید، اعضاء و مربیان با اهدا گل و شیرینی از این نشریات که در حوزه فرهنگی خطه ترشیز کهن فعالیت می‌نمایند، تشکر و قدردانی نمودند.

شهادت خبرنگار جمهوری اسلامی ایران به نام «محمود صارمی» به همراه ۸ نفر از کنسولگریای جمهوری اسلامی در افغانستان در روز ۱۷ مرداد سال ۷۷ علت نامگذاری این روز توسط شورای فرهنگ عمومی، به نام روز خبرنگار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =