کد خبر: 329442
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸
بازدید 275
نزدیک‌ترین دیدار با دورترین مربیان کانون کرمان

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان به مناسبت هفته دولت از دورترین مراکز فرهنگی‌هنری کانون بازدید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، اکبر خدادادی سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با همراهی زهره ده‌یادگاری کارشناس آفرینش‌های فرهنگی و مهین شهمرادزاده کارشناس آفرینش‌های هنری در اولین بازدید و به مناسبت هفته دولت از مراکز فرهنگی‌هنری جیرفت، کهنوج و سیار روستایی منوجان بازدید کرد.

بنابر این خبر، این سفر با هدف آشنایی و گفتگو با مربیان جنوبی‌ترین مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان، تبریک روز کارمند و مشاهده روند رشد مراکز کانون پرورش فکری صورت گرفت. مهم‌ترین شاخص‌های پیشرفت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در زمینه افزایش تعداد اعضا، تعداد کتاب‌های امانتی و تعداد شرکت‌کنندگان در جشنواره‌ها و مهرواره‌های بین‌المللی، ملی و استانی و تعداد جوایز ملی و بین‌المللی بوده است.

این در حالی است که، در این بازدید که ۵ شهریور ۱۴۰۲ با بازدید از کانون جیرفت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری تا مرکز استان آغاز شد، توران نادری مربی مسئول فرهنگی،  طیبه افشار مربی فرهنگی، نصرت محمدرضاخانی و فاطمه مولایی مربیان هنری و حمزه مسلمی نیروی خدمات مرکز فرهنگی‌هنری کانون جیرفت با خدادادی سرپرست جدید کانون استان ضمن صرف صبحانه گفتگو و تبادل نظر داشتند.

نزدیک‌ترین دیدار با دورترین مربیان کانون کرمان

توضیحات درباره ساختمان قبلی و مشکلات و انتقال به ساختمان جدید بعد از یک وقفه هفت ساله از مواردی بود که مطرح شد. تعداد اعضا و فعالیت‌های فرهنگی هنری مرکز و به ویژه فعالیت‌های انجمن نجوم «اندرومدیا» جیرفت با در اختیار داشتن بزرگترین آسمان‌نمای سیار جنوب کشور ادامه گفتگو را شکل داد.

مقصد بعدی در سفر به دورترین نقاط کانون کرمان همراهی با مهدی زارعی مربی مرکز سیار روستایی منوجان و اعضای‌شان در روستای «ریگ زر ریز» در فاصله ۴۰۰ کیلومتری تا مرکز استان بود.

اولین دیدار سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با اعضای مرکز فرهنگی‌هنری سیار روستایی منوجان با طعم بستنی وانیلی و کاکائویی و نوای دل‌انگیز سرود یاحسین(ع) و یاعلی(ع) همراه شد. بچه‌های روستای «ریگ زر ریز» شعر و سرود خواندند، از میزان علاقه‌شان به مربی و کتاب‌خانه و کتاب‌های کانون گفتند، با نگاه گرم جنوبی‌شان محبت کردند و مهر و تحسین دریافت کردند.

نزدیک‌ترین دیدار با دورترین مربیان کانون کرمان

همچنین میزان دلبستگی و آشنایی اعضای مرکز سیار روستایی منوجان به خودرو این مرکز اتفاق بعدی این سفر یک‌روزه بود. همراهی آنان با خدادادی و حضور دسته‌جمعی‌شان در مینی‌بوس سیار در دمای ۴۵ درجه ظهر منوجان نشانه حضور موثر، همیشگی و موفق مراکز سیار روستایی کانون در مناطق کم‌برخوردار و دور از دسترس استان محسوب می‌شود.

نزدیک‌ترین دیدار با دورترین مربیان کانون کرمان

اکبر خدادادی و کارشناسان اداره‌کل کانون استان با دادن قول دیدار دوباره در نزدیک‌ترین زمان به بچه‌های منوجان به سمت کهنوج و فاطمه اسکندری مربی مسئول فرهنگی، فاطمه لورگی مربی هنری و غلامرضا احمدی‌حیدری نیروی خدمات مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهنوج حرکت کردند. دیدار از این مرکز در فاصله ۳۵۰ کیلومتری تا مرکز استان و رسیدن خورشید تابستان به نزدیک‌ترین فاصله‌اش تا زمین و گفتگو درباره ساختمان مرکز، اعتبارات سالیانه، بودجه‌ جاری، نیازها و توانایی‌های بالقوه آن گرم‌تر از دیگر جاها سپری شد...

نزدیک‌ترین دیدار با دورترین مربیان کانون کرمان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =