کد خبر: 329855
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹
بازدید 133
پلیس مهربان محله، میهمان کانونی‌های سیاهکل شد

مرکز فرهنگی هنری کانون شهرستان سیاهکل نشست فرهنگی‌آموزشی «پلیس مهربان محله» را با حضور کارشناسان پلیس راهور شهرستان برگزارکرد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، این نشست آموزشی به‌منظور ارتقای فرهنگ عمومی و در استقبال از بازگشایی مدارس  به‌میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صورت‌گرفت.

طی این نشست که با عنوان «پلیس مهربان محله» و درسایه همراهی کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها برگزارشد، کارشناسان پلیس راهور به طرح مباحثی در ارتباط با فرهنگ ترافیک و چگونگی رفت‌وآمد ایمن، به ویژه در روزهای مدرسه پرداختند.

پلیس مهربان محله، میهمان کانونی‌های سیاهکل شد

آشناسازی هرچه‌بیش‌تر حاضران به علائم راهنمایی و رانندگی، شیوه عبورومرور مطمئن در خیابان‌ و جاده، استفاده از لباس‌های روشن به ویژه در هنگام شب و لزوم حرکت در مسیرهای تعریف‌شده برای اعضای کانون و خانواده‌ها صحبت‌کردند.

لزوم استفاده از کمربند ایمنی در خودرو و بهره‌گیری از کلاه و لباس مناسب هنگام دوچرخه سواری، از دیگرموضوع‌هایی بود که کارشناسان پلیس راهور برآن تاکیدداشتند.

براساس این گزارش، میهمانان برنامه هم‌چنین، وظایف مسافران را در زمان جابجایی با خودرو، به‌ویژه سرویس مدارس به کودکان و نوجوانان خاطرنشان‌کردند و در ادامه به معرفی شماره تماس‌ هلال احمر، پلیس ۱۱۰، آتش‌نشانی و اورژانس پرداختند.

پاسخ‌گویی به پرسش‌های کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها، دیگر بخش‌این نشست آموزشی« پلیس مهربان محله» در روز دوشنبه، ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ به‌شمارمی‌رفت.

پلیس مهربان محله، میهمان کانونی‌های سیاهکل شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =