کد خبر: 330060
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
«استخوان ماهی جادویی» روی صحنه مرکز تئاتر کانون می‌رود

نمایش عروسکی «استخوان ماهی جادویی» با طراحی و کارگردانی احسان مجیدی از شهریور به روی صحنه مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌رود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش به نویسندگی منوچهر اکبرلو شهریور و مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶ در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در بوستان لاله تهران اجرا می‌شود.

در خلاصه نمایش عروسکی نمایش «استخوان ماهی جادویی» آمده است: سارا فرزند بزرگ پادشاه و ملکه است و ۱۸ خواهر و برادر دارد. حقوق پادشاه کفاف مخارج زندگی را نمی‌دهد و ملکه نیز بیمار است. فرشته از سارا می‌خواهد تا با استخوان ماهی‌ای که در اختیارش هست آرزویی کند تا بر آورده شود... اما ترجیح سارا چیز دیگری است.

بر اساس این خبر، پریسا مشکانی و احمد خیرآبادی در نمایش «استخوان ماهی جادویی» ایفای نقش می‌کنند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: آهنگ‌ساز: بهنام رحیمی، شاعر: محمدرضا کوهستانی، طراح عروسک و لباس و اکساسوار: پریا علی‌محمدی، طراح صحنه و ساخت دکور: علیرضا حسین‌پور، طراح نور: محمدرضا شاملوفرد، دستیارکارگردان: الهام مشتاقی، منشی صحنه: فاطمه‌سادات حسینی، طراح پوستر و بروشور: نازنین یزدانی، نقاشی دکور: پریا علی‌محمدی، مدیر صحنه: ایلیا مجیدی، عکاس: زهرا نصراله، دوخت لباس: مژگان برند و سارا نظریان، روابط عمومی و تبلیغات: تئاتر کودک ببین (ریحانه مطهری).

علاقه‌مندان به دیدن این نمایش می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند و برای هماهنگی با شماره‌های ۸۸۹۶۶۱۱۹، ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵ و ۰۹۲۲۳۹۳۲۸۹۲تماس بگیرند.

«استخوان ماهی جادویی» روی صحنه مرکز تئاتر کانون می‌رود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =