کد خبر: 331867
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
نمایش «دلغَک» به روی صحنه مرکز تئاتر کانون می‌رود

نمایش «دلغَک» به کارگردانی سعید ابک در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی صحنه می‌رود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سعید ابک طراح، نویسنده و کارگردان این نمایش است و قرار است آبان و آذر ۱۴۰۲ در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری به روی صحنه برود.

در خلاصه نمایش «دلغَک» آمده است: «انسان‌هایی که توانایی خواندن و نوشتن دارند حتما می‌توانند دَلغک را ببینند. من یه دلقکم، می‌خوام شمارو بخندونم، ولی شما اصلا به کارهای من نمی‌خندین! حتما می‌پرسین چرا؟ عجله نکنید، خودتون متوجه می‌شین.»

در این نمایش معصومه آرواز، علی باروتی و سعید ابک به ایفای نقش می‌پردازند و سایر عوامل اجرایی عبارتند از: آهنگساز و طراح صدا حداد (احمد) حیدری، گفتار: کسرا امیر حسینی و هستی امیر حسینی،طراح لباس و لوازم صحنه: هانیه زحمتکش و الهه میرزایی (خنده باران)، طراح و اجرای نور: محمدرضا شاملوفرد، طراح صحنه: سعید ابک، طراح گرافیک: مهدی رایگانی، ساخت تیزر و اقلام تبلیغاتی: مهدی مظلوم‌پور، عکاس: پرتو جُغتایی، ساخت لوازم صحنه: هانیه زحمتکش، الهه میرزایی، پرستو آریاکیا، طراح و ساخت کفش دلقک: پرستو آریاکیا و روابط عمومی: ریحانه مطهری و روژین ستاری.

نمایش «دلغَک» آبان‌ و آذر ۱۴۰۲ در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله به روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان به دیدن این نمایش می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند و برای هماهنگی با شماره‌های ۸۸۹۶۶۱۱۹، ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵ و ۰۹۲۲۳۹۳۲۸۹۲تماس بگیرند.

نمایش «دلغَک» به روی صحنه می‌رود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =