کد خبر: 330123
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹
بازدید 189
اعضای کارگاه رباتیک در مرکز شماره یک کانون اردبیل به رقابت پرداختند

در راستای گسترش فعالیت‌های علمی در مرکز فرهنگی و هنری شماره‌ی یک کانون اردبیل، مسابقه رباتیک اعضا روز پنجشنبه ۱۶ شهریورماه سال ۱۴۰۲ در این مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در پایان فعالیت کارگاه تابستانی رباتیک، اعضای کارگاه با ساخت ربات‌های کنترلی به رقابت با یکدیگر پرداختند.

لیلا فرید، مربی مسئول مرکز بابیان اینکه در این مسابقه، بیش از ۳۰ ماشین کنترلی که توسط اعضا درست‌شده بود؛ شرکت کردند، گفت: در این مسابقه ماشین‌های کنترلی می‌بایست در زمین مسابقه‌ای که طراحی‌شده بود، در مسیر تعیین‌شده، حرکت کرده و با گذشتن از موانع به خط پایان می‌رسیدند که پس از رقابتی تنگاتنگ، ربات‌های راه‌یافته به مرحله نهایی معرفی و به نفرات منتخب، جوایزی اهدا شد.

اعضای کارگاه رباتیک در مرکز شماره یک کانون اردبیل به رقابت پرداختند

وی تصریح کرد: در بخش جنبی این مسابقه نیز نمایشگاهی از کاردستی‌های اعضا با عنوان «خانه‌های نورانی» برگزار شد که در این نمایشگاه، اعضای کارگاه کاردستی و رباتیک با همکاری هم به طراحی خانه‌هایی پرداخته بودند که دارای نورپردازی بوده و با چراغ چشمک زنی که در آن‌ها تعبیه‌شده بود روشن می‌شدند؛ که این بخش از برنامه نیز موردتوجه حاضران در مرکز قرار گرفت.

گفتنی است، این مسئول مرکز بابیان اینکه در این فصل ۴۰ نفر از اعضای مرکز از آموزش‌های مقدماتی در کارگاه رباتیک بهره‌مند شدند، از اعضا و والدین آن‌ها خواست تا باانگیزه‌ای بیشتر در کارگاه‌های فصل پاییز مرکز نیز شرکت کنند.

اعضای کارگاه رباتیک در مرکز شماره یک کانون اردبیل به رقابت پرداختند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =