کودکان ونوجوانان مهر شهر بیرجند از خدمات مرکز ثابت کانون بهرمند می شوند

طاهره حمیدی مدیر کل کانون خراسان جنوبی در بازدید مدیر کل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان گفت؛ با تکمیل این پروژه مرکز شماره ۴ بیرجند جمعیت دانش آموزی مهر شهر از تمامی خدمات مرکز ثابت کانون بهرهمند خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛ صبح امروز ۲۷ شهریور ماه ۱۴۰۲ مدیر کل کانون استان به همراه «حامد رخسارپور» مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان از بخش‌های مختلف پروژه مرکز فرهنگی و هنری شماره ۴ کانون در منطقه مهر شهر بیرجند بازدید کردند.

حمیدی در این بازدید، با بیان بخشی از برنامه‌های مرکز فرهنگی و هنری ثابت کانون گفت: در حال حاضر بخش کمی از جمعیت دانش‌آموزی این منطقه از شهر بیرجند با استفاده از کتاب‌خانه سیار شهری کانون تحت پوشش خدمات کانون قرار دارند  که پاسخگوی جمعیت زیاد دانش اموزی این منطقه جدید از شهر بیرجند نیست و با تکمیل این پروژه  مخاطبان کانون از خدمات بیشتر کانون در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی برخوردار خواهند شد.

وی به اجرای بیش از۶۲ فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی و علمی و همچنین مذهبی کتاب محور در مراکز ثابت کانون اشاره کرد و ادامه داد: ایجاد سینما کودک و پخش جدید ترین تولیدات سینمایی و پویانمایی کانون از اهداف پیش بینی شده در این مرکز است.

مدیر کل کانون استان در این بازدید با اشاره به شوق و اشتیاق کودکان و نوجوانان این منطقه جهت حضور در مرکز ثابت کانون و استفاده ارخدمات آن خواستار پیگیری و تسریع درتکمیل پروژه شد که مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان نیز در این خصوص قول مساعد داد.

گفتنی است این مرکز با تخصیص اعتبار لازم در سال مالی جاری مراحل پایانی خود را طی می‌کند و در آینده‌ای نزدیک آماده خدمات رسانی به کودکان ونوجوانان علاقه‌مند و مستعد این منطقه از شهر بیرجند خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =