تجلیل از شاعر و تصویرگر کتاب «پروانه در میدان مین» در البرز

اعظم ذوالفقاری، شاعر و ندا ساعی، تصویرگر کتاب «پروانه در میدان مین» به مناسبت هفته‌ی دفاع مقدس  از سوی مدیر کل کانون البرز،تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، در حاشیه‌ی مراسم گرامی‌داشت هفته‌ی دفاع مقدس در مرکز شماره ۴ کانون کرج که ظهر روز پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ برگزار شد،  ضمن خوانش متن ادبی تنظیم شده توسط سپیده داداش زاده، مربی فرهنگی این مرکز برای معرفی کتاب «پروانه در میدان مین» توسط سمانه موسوی از اعضای نوجوان کانون  از اعظم ذوالفقاری شاعر و ندا ساعی، تصویرگر کتاب که هر دو از همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند با اهدای لوح و هدیه،  تجلیل شد.

زینب عاشری، مدیر کل کانون استان در متن لوح اهدایی، کتاب را ابزار قوام بخشیدن به انسانیت اصیل دانسته و آن را میراث مکتوب و ماندگار برای رقم زدن فرهیختگی و فرزانگی جامعه دانسته است.

این مقام مسؤول در ادامه مراتب سپاس خود از این همکاران برای تالیف و تصویرگری کتاب «پروانه در میدان مین» را ابراز و افزوده است این کتاب عمیق ترین مفاهیم بشری یعنی ایثار، فداکاری و شهادت را برای نسل‌های آینده تعریف و تفسیر کرده است.

تجلیل از شاعر و تصویرگر کتاب «پروانه در میدان مین» در البرز

تجلیل از شاعر و تصویرگر کتاب «پروانه در میدان مین» در البرز

شاین ذکر است کتاب «پروانه در میدان مین»مجموعه‌ای از اشعار کودکانه است که اعظم ذوالفقاری، کارشناس روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز آن ها را سروده و از سوی انتشارات حنظله وابسته به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای گروه سنی «نوخوان» و «نونهال» چاپ شده و اشعار کتاب سعی کرده با زبان کودکانه مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس را به کودکان معرفی کند.

ندا ساعی، کارشناس هنری کانون البرز نیز با استفاده از تکنیک تکه چسبانی و نقاشی تصاویر این کتاب را خلق کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =