تقدیر اعضا از نامه­‌رسان بخش مکاتبه‌ای

اعضای بخش مکاتبه‌ای برای پستچی نامه نوشتند و نامه­‌های خود را در روز جهانی پست به نامه رسان‌ها اهدا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عزت صدیقی لویه کارشناس ادبی مکاتبه‌ای استان با اعلام این خبر گفت: همزمان با 17 مهر روز جهانی پست و هفته ملی کودک، دو تن از اعضای کودک و نوجوان بخش مکاتبه‌­ای از پستچی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قدردانی کردند.

این برنامه با حضور مدیر کل اداره پست محمدرضا شفیعی و احمدرضا افشاری معاون اداری مالی کانون پرورش فکری استان و کارشناسان ادبی استان و پستچی‌های اداره کل پست برگزار شد.  

صدیقی در ادامه افزود: پستچی­‌ها نامه­‌ها را به دست افراد می رسانند این بار اعضای مکاتبه‌ای طی یک رویداد برای پستچی‌های مهربان نامه نوشتند. این نامه ها همراه با تقدیر نامه‌ای توسط سیده باران شریعتی عضو کودک و ستاره طلوع عضو نوجوان مکاتبه‌ای در اداره کل پست استان به نمایندگی از دیگر اعضا تقدیم پستچی‌ها شد.

احمدرضا افشاری معاون اداری مالی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ضمن توضیح بخش مکاتبه‌ای، درباره نامه‌ای به پستچی‌ها توضیح داد و یادآور شد که این بار اعضای مکاتبه‌ای کانون پرورش فکری برای نامه رسان‌ها، نامه نوشتند و از آن‌ها تقدیر کردند.

تقدیر اعضا از نامه­‌رسان بخش مکاتبه‌ای

محمدرضا شفیعی مدیر کل اداره پست استان خراسان رضوی ضمن تقدیر از اعضای کودک کانون پرورش فکری و گرامیداشت هفته کودک به سیده باران شریعتی مجموعه تمبر شهدا را اهدا کرد و یادآور شد شهدا با مجاهدت خود، امنیت را برای کودکان این سرزمین هدیه آوردند.

تقدیر اعضا از نامه­‌رسان بخش مکاتبه‌ای

در پایان از مهدی رنجبر پستچی اداره کل کانون استان و اعضای فعال مکاتبه‌ای تقدیر شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =