افتتاح چهارمین اتاق بازی کانون پرورش فکری در قاین

با هدف دسترسی بیشتر کودکان و نوجوانان به جدید ترین بازیها و سرگرمی‌های سازنده کانون چهارمین اتاق بازی و سرگرمی در کانون پرورش فکری قاین با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی، طاهره حمیدی در آیین افتتاح این اتاق بازی که صبح امروز ۱۷ مهرماه ۱۴۰۲ و در سویمن روز از هفته می کودک برگزار شد هفته ملی کودک را فرصتی برای پاسخگویی به مطالبات کودکان ونوجوانان بویژه کودکان ونوجوانان دانست و گفت: هدف از افتتاح این اتاق بازی دسترسی آسانتر کودکان ونوجوانان این شهرستان به جدید ترین اسباب بازیها و سرگرمی های سازنده کانون است.

وی پرکردن صحیح اوقات فراغت و معرفی بازیهای مناسب برای کودکان و پرورش، رشد خلاقیت و استعداد های کودکان و همچنین کاهش آسیبهای اجتماعی را از دیگر این اتاق‌های بازی یاد کرد و تصریح کرد: برای ایجاد اتاق بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

حمیدی ایجاد دومین مرکز فرهنگی و هنری ئر شهرستان را از دیگر مطالبات خانواده ها یاد کرد که با مساعدت مسئولان شهرستانی دومین مرکز فرهنگی در این شهرستان ایجاد خواهد شد.

گفتنی است در این مراسم شهردار، اعضا شورای شهر قاین، معاونت ابتدایی آموزش و پرورش و کارشناس امور بانوان اداره آموزش و پرورش،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، نمایندگان ادارات میراث فرهنگی و هلال احمر حضور داشتند.

این گزارش می افزاید، دیدار با اعضای مرکز فرهنگی و هنری قاین و تبریک هفته ملی کودک از سوی مدیر کل کانون استان، شرکت در جلسه ی شورای فرهنگی مرکز فرهنگی و هنری قاین و بررسی وضعیت اکران پویانمایی بچه زرنگ در سینمای این شهرستان از دیگر برنامه های مدیر کل کانون استان در شهرستان قاین بود.

افتتاح چهارمین اتاق بازی کانون پرورش فکری در قاین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =