کد خبر: 331398
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
هفته ملی کودک در مرکز تربت حیدریه

مرکز فرهنگی هنری تربت‌حیدریه با اجرای ویژه برنامه‌های متفاوت و متنوع لحظات شادی را برای کودکان و نوجوانان شهرستان رقم زد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی مرکز فرهنگی هنری تربت حیدریه در هفته ملی کودک به اجرای ویژه برنامه‌های متنوعی پرداخت.

برگزاری کارگاه‌های رایگان ویژه هفته کودک

هفته ملی کودک در مرکز تربت حیدریه

 سیدمحمد معلمی امام جمعه تربت‌حیدریه ازمرکز کانون پرورش فکری تربت حیدریه در حالیکه کودکان خیریه موسسه سجاد مهمان مرکز بودند، بازدید کرد. کارگاه‌های هفته کودک عنوان فعالیتی است که به مناسبت هفته ملی کودک در مرکز تربت حیدریه برگزار می گردد و کودکان را با کانون و فعالیت‌های متنوع آن آشنا می سازد.

آغاز پویش کاشت نهال افتخار در تربت حیدریه

هفته ملی کودک در مرکز تربت حیدریه

پویش کاشت نهال در مرکز تربت حیدریه با حضور سید حسن موسوی معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار، علیرضا قادری ریاست منابع طبیعی برگزار شد. در این پویش که با هدف آشنایی اعضا با نامداران و بزرگان نهالی به یادشان کاشته می‌شود اعضای مرکز حضور داشتند و ۳ نهال به یاد احمد نجف زاده استاد ادبیات و فعال ادبی، سید علی موسوی علی آبادی استاد دانشگاه و فرهنگی فعال در حوزه ادبیات،  محمد قهرمان شاعر گویشی استان خراسان و صاحب تالیفات متعدد کاشته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =