کد خبر: 331452
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶
گرامیداشت هفته ملی کودک در مرکز فریمان

مرکز فرهنگی هنری فریمان با برگزاری ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک فضای شاد و فرح‌بخشی را برای کودکان ونوجوانان مهیا ساخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی مرکز فرهنگی هنری فریمان در هفته ملی کودک به اجرای ویژه برنامه‌های متنوعی پرداخت.

برپایی جشن بزرگ روز جهانی کودک

گرامیداشت هفته ملی کودک در مرکز فریمان

این جشن با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اعضای شورای شهر شهرستان،  اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، اداره میراث فرهنگی. کانون فرهنگی تبلیغی آل یاسین و پیش دبستانی شهید رفویی در دونوبت صبح و عصر در محل کانون پرورش فکری و باغ ملی شهر فریمان برگزار گردید. داود ریحانی مسئول مرکز فریمان با اعلام این خبر افزود: در این جشن ۱۲۰۰ کودک دختر و پسر حضور داشتند و تماشاگر برنامه هایی همچون قصه گویی. تئاتر خیابانی. نقالی. مسابقه بودند و در پایان نیز جوایزی به آنها اهدا شد.

پویش کاشت نهال افتخار

گرامیداشت هفته ملی کودک در مرکز فریمان

این پویش در مرکز فریمان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان برگزار شد و نهالی به نام یکی از برجسته‌ترین افتخارآفرینان شهر فریمان، علامه شهید مرتضی مطهری کاشته شد و در این ویژه برنامه اعضا ی با شخصیت علامه شهید مرتضی مطهری و کتابهای ایشان آشنا شدند و این نهال در اداره کل منابع طبیعی شهرستان به نام علامه شهید مرتضی مطهری ثبت شد.

برگزاری جشن هفته ملی کودک و هفته نیروی انتظامی

گرامیداشت هفته ملی کودک در مرکز فریمان

جشن هفته ملی ویژه کودکان همیار پلیس با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هفته ملی کودک برگزار شد. این مراسم با حضور مسئولین شهر، فرماندهان انتظامی شهر فریمان و کودکان همیار اجرا شد. برنامه‌های قصه‌گویی. مسابقه. سرود، بازی و سرگرمی اجرا شد و به کودکانی که در پویش نقاشی پلیس شرکت کرده بودند هدایایی از سوی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تقدیم گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =