اجرای جُنگ شادی برای کودکان با نیازهای ویژه در شهرستان بهاباد

مرکز فرهنگی هنریِ کانون پرورش فکری شهرستان بهاباد با همکاری مرکز توان بخشی جسمی_حرکتی و ذهنی؛ جنگ شادی برای توان‌خواهان برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، همزمان با سومین روز از هفته‌ی ملی کودک و به همت مرکز فرهنگی، هنری کانون شهرستان بهاباد و با همکاری مرکز توان‌بخشی جسمی-حرکتی و ذهنی پویا و پونه؛ جُنگ شادی برای ۸۰ نفر از این کودکان با نیازهای ویژه در سالن ورزشی امام علی (ع) شهرستان بهاباد برگزار شد. در این مراسم فعالیتهای فرهنگی و هنری متعدد از جمله؛ ایستگاه نقاشی، بازی پرتاب از مانع ، پرتاب توپ و اجرای دف نوازی برپا شد .

محمد هوشمند معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری، مهدی اسماعیلی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد، محمد غنی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ، زهرا سادات رضوی معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش ، مهدی شیخ زاده کارشناس پرورشی آموزش و پرورش، صدیقه شبستری نژاد سرپرست اداره بهزیستی ،اصغر فرهادی رئیس اداره ورزش و جوانان نیز در این جشن حضور داشتند و از کودکان و نوجوانان با اهدای هدایایی به رسم یادبود تقدیر کردند.

 اجرای جُنگ شادی برای کودکان با نیازهای ویژه در شهرستان بهاباد اجرای جُنگ شادی برای کودکان با نیازهای ویژه در شهرستان بهاباد اجرای جُنگ شادی برای کودکان با نیازهای ویژه در شهرستان بهاباد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =