کد خبر: 331963
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲
نمایش «همه بگید سیب» به روی مرکز تئاتر کانون صحنه می‌رود

نمایش «همه بگید سیب» به کارگردانی شراره طیار در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری به روی صحنه می‌رود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش از تولیدات مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری است و قرار است آبان ماه به روی صحنه برود.

نمایش «همه بگید سیب» یک نمایش عروسکی است و در خلاصه آن آمده است: زرافه کوچولو برای اولین بار به همراه خانواده‌اش به جنگل زیبایی سفر می‌کند. حیوانات جنگل هم که خبر آمدنشان را از موش‌های کور شنیدند، جنگل را تزئین کرده و بی‌صبرانه منتظر آمدنشان هستند. حالا زرافه کوچولو دوستان تازه‌ای پیدا کرده و حاضر است برای خوشحالی‌شان هر کاری انجام بدهد. دوستان تازه‌اش میمون کوچولو، فیل کوچولو و خارپشت کوچولو پیشنهادهای عجییی به او می‌دهند اما زرافه نمی‌تواند به هیچ یک از پیشنهادات نه بگوید و این شروع ماجراست...

شراره طیار نویسندگی و کارگردانی این نمایش را برعهده دارد و سایر عوامل آن عبارتند از: طراح عروسک و صحنه: صبا قدیمی، ترانه سرا و آهنگساز: امیرحسین انصافی، بازی سازان: شراره طیار، امیرحسین انصافی، طراح پوستر، طراح لباس و ساخت عروسک: صبا قدیمی، ساخت دکور: عادل بزدوده، علیرضا حسین‌پور و صبا قدیمی، طراح نور: محمدرضا شاملو، روابط عمومی و تبلیغات: گروه چراغ خواب.

نمایش «همه بگید سیب» آبان و آذر  ۱۴۰۲ ساعت ۱۸ به روی صحنه مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله می‌رود.

اجرای صبح این نمایش ویژه مدارس و مهدهای کودک است که با هماهنگی قبلی و تماس رزرو با شماره‌های ۰۹۱۸۴۲۳۶۱۱۵و۰۹۳۷۲۸۵۸۹۹۸ امکان‌پذیر خواهد بود.

همچنین علاقه‌مندان به دیدن نمایش عروسکی «همه بگید سیب» می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۸۸۹۶۶۱۱۹، و ۰۹۱۸۴۲۳۶۱۱۵تماس بگیرند.

نمایش «همه بگید سیب» به روی صحنه می‌رود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =