کد خبر: 331917
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱
انتشار فراخوان پنجمین سمینار تخصصی تئاتر کودک و نوجوان مرکز ملی اسیتژ

فراخوان پنجمین سمینار تخصصی تئاتر کودک و نوجوان مرکز ملی اسیتژ (سازمان بین‌المللی تئاتر برای کودکان و نوجوانان) منتشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مرکز ملی اسیتژ ایران (سازمان بین‌المللی تئاتر برای کودکان و نوجوانان) در نظر دارد در راستای ایجاد بستر مناسب برای تعامل و تبادل تجربه، فعالان حوزه تئاتر کودک و نوجوان کشور، پنجمین سمینار تخصصی خود را با تاکید بر «ضرورت تولید و توسعه تئاتر برای نوجوان» و با هدف دستیابی به پژوهش‌های علمی برگزار کند.

بدین‌وسیله از همه پژوهش‌گران، اساتید، دانشجویان و علاقه‌مندان تئاتر دعوت می‌شود تا با ارایه پژوهش‌های خود در ارتقای سطح علمی حوزه تئاتر کودک و نوجوان کشورمان سهیم باشند.

آثار پژوهشگران منتخب پس از خوانش اثر در سمینار در قالب کتاب به چاپ رسیده و به سه اثر برتر نیز جایزه نقدی تعلق خواهد گرفت.

موضوع مقاله‌ها شامل رویکرد دیالوگ‌محور در متن و اجرای تئاتر نوجوان، شگردهای شکل‌گیری تماشاگر- اجراگر در تئاتر نوجوان، روش‌های جذب مخاطب نوجوان به تئاتر با استفاده از رسانه‌های مجازی، روش‌های استفاده از اجراهای محیطی برای مخاطب نوجوان و استفاده از ساختار بازی در تئاتر کودک و نوجوان می‌شود.

مهلت دریافت چکیده مقاله‌ها روز ۳۰ آذر ۱۴۰۲ و نتایج چکیده مقاله‌های پذیرفته شده روز ۱۶ دی ۱۴۰۲ تعیین شده است.

ارسال مقاله‌های پذیرفته شده تا روز ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ زمان خواهد داشت و برگزاری سمینار اردیبهشت‌-خرداد ۱۴۰۳ خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به ایمیل مرکز ملی اسیتژ ایرانassitej.iran@gmail.com  ارسال کنند.

همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۸۴۰۱۴ داخلی ۴۰۵ و ۴۰۹ تماس بگیرند و یا با ایمیل مرکز ملی استیژ در ارتباط باشند.

مرکز ملی اسیتژ ایران زیرمجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کند.

فراخوان پنجمین سمینار تخصصی تئاتر کودک و نوجوان

فرم تقاضای شرکت در پنجمین سمینار تخصصی تئاتر کودک و نوجوان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =