اجرای ویژه‌برنامه کودکان دیروز، سالمندان امروز

مرکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری شهرستان مهریز با همکاری اداره ورزش و جوانان، کانون سالمندان جهاندیدگان و آموزش و پرورش اقدام به برگزاری ویژه‌برنامه کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، چهارشنبه ۱۹ مهرماه ۱۴۰۲ ویژه‌برنامه "کودکان دیروز ، سالمندان امروز "با همت مرکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری شهرستان مهریز و همکاری اداره ورزش و جوانان، کانون سالمندان جهاندیدگان و آموزش و پرورش برگزار شد.

این ویژه‌برنامه با حضور ۲۶ نفر از مادربزرگها و ۳۳ نفر از دانش آموزان پایه سوم مدرسه پروین اعتصامی در مرکز فرهنگی هنری مهریز برگزار شد. تلاوت آیاتی از قرآن مجید توسط یکی از مادربزرگها آغازگر این ویژه‌برنامه بود و در ادامه؛ رضوان مهرعلی مربی مسئول مرکز ضمن خوش آمدگویی به حاضرین، هفته ملی کودک را تبریک گفت.

 اجرای ویژه‌برنامه کودکان دیروز، سالمندان امروز

ربابه انتظاری یکی از سالمندان، قصه قدیمی "پیرخارکن " و اکرم السادات محسنی الحسینی مربی فرهنگی مرکز، قصه "مغز بادوم" را قصه‌گویی کرد. برپایی کارگاه سفال و ساخت اشکال مختلف توسط اعضا و مادربزرگها، همخوانی شعر "نادعلی" توسط مادربزرگها، اجرای مسابقات ورزشی دال پلان و هفت سنگ توسط سعیده‌السادات حسینی معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان مهریز بین سالمندان و اعضا و اهدای جایزه به برگزیدگان این مسابقات توسط اداره ورزش و جوانان از جمله برنامه های اجرا شده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =