بیایید کودکان را کارآفرین بار بیاوریم

مدیرعامل هلدینگ کوبودنا در راستای پرورش مهارت های کارآفرینی به کودکان و نوجوانان گفت:بیایید کودکان را کارآفرین بار بیاوریم.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد؛ مدیرعامل هلدینگ کوبودنا در نشست مشترک با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در خصوص همراهی و همکاری در جشنواره استانی قصه‌گویی گفت: ایجاد طرز فکر کار آفرینانه و آموزش مهارت‌های کارآفرینی در سنین پایین به کودکان باعث ایجاد مهارت پیدا کردن راه‌حل‌های منحصر به ‌فرد ،استفاده از فرصت‌ها، اعتماد به نفس و ریسک پذیری برای کودکان می‌شود.

بهرام باقری با اشاره به خلاقیت بخشی به مهارت‌های کودکان افزود: کودکان ما خلاق به دنیا می‌آیند، آن‌ها انگیزه بالایی برای یادگیری دارند، علاقمند به موضوعات گوناگون می‌باشند، بی‌تاب و بی‌قرار هستند، هیجان‌انگیز می‌باشند. از این ویژگی‌ها می‌توانیم استفاده کنیم و مهارت‌های کسب و کار را به آن‌ها بیاموزیم. یادگیری و آموزش مناسب به ‌عنوان یک فرآیند باز می‌تواند منجر به پیدا کردن مهارت تخریب خلاق در فرآیندهای مختلف کسب و کار می‌شود.

وی با ابراز خرسندی از ورود کانون پرورش فکری به بحث کارآفرینی در قالب قصه گویی اظهار داشت: ازکودکان ایده کسب و کارشان را بپرسیم و کودکان را به‌ عنوان شاگرد در محیط کسب و کار مورد علاقه‌شان قرار دهیم تا با مفاهیم آن کسب و کار آشنا شوند و فرصت‌ ارزشمند تجربه یک کسب و کار را داشته باشند و مهارت‌های لازم را به دست آورند.

گفتنی است کبری اخلاقی‌نیا مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز در این نشست به تشریح مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی پرداخت و گفت: انتقال با مفاهیم با زبان هنر برای کودکان و نوجوانان ماندگارتر خواهد بود و یقین داریم هر آنچه در قالب هنر به کودک و نوجوان آموزش داده شود تاثیر بسزایی در رشد و پرورش فکر صحیح او دارد. 

گفتنی است هلدینگ صنایع غذایی کوبودنا در حوزه کارخانه‌های نان صنعتی نیز با برخورداری از بزرگترین مجتمع نان صنعتی جنوب کشور، بالغ بر ۱۵۰ نوع نان تولید می‌کند و در کنار تولید نان‌های حجیم و نیمه‌حجیم به روش صنعتی، نان‌های سنتی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز تحت نظارت واحد کنترل کیفیت و رعایت استانداردهای کیفی در این مجموعه، تولید و عرضه می‌گردد و به عنوان حامی مالی مرحله استانی جشنواره قصه گویی با کانون پرورش فکری همکاری خواهد کرد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =