58 قصه‌گو در استان اصفهان به رقابت می‌پردازند

58 قصه‌گو در شش بخش بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در مرحله استانی رقابت می‌کنند و برگزیدگان ۲۹ آبان مشخص و به دبیرخانه کشوری جشنواره معرفی می‌شوند.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره‌ کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، از میان 398 قصه های رسیده به دبیرخانه استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی 58 قصه‌گو به مرحله نهایی استانی راه یافتند و در شش بخش مدرن و کلاسیک، آیینی و سنتی، جایزه ویژه سردار سلیمانی، زبان اشاره ، قصه‌های امنیت و کودکان غزه 27 ، 28  آبان ۱۴۰۲ در اصفهان به رقابت می‌پردازند.

این در حالی است که، افتتاحیه و مرحله اجرای صحنه‌ای و رقابت قصه‌گویان روزهای 27 و 28 آبان در دو نوبت صبح و عصر واقع در اصفهان ، خیابان علامه امینی ، مجموعه فرهنگی  باغ غدیر ، پارکینگ شماره یک ، سالن اجتماعات باغ غدیر برگزار می شود .

این جشنواره با همکاری مجدانه سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ، معاونت فرهنگی شهرداری منطقه 4 اصفهان و بخصوص مجموعه فرهنگی باغ غدیر ، مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری بسیج استان و اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار می گردد .

علاقه‌مندان می‌توانند این جشنواره را به صورت زنده از طریق پیام‌رسان شاد و نشانی https://shad.ir/kpf_esfahan  دنبال کنند .

همچنین ، آیین پایانی این جشنواره دوشنبه ۲۹ آبان ، ساعت 15 تا 17 در اصفهان ، کنار گذر اتوبان شهید ردانی پور، بعد از موزه دفاع مقدس ، پارکینگ شماره 6 مجموعه فرهنگی باغ غدیر ، سالن اجتماعات حکمت ، با معرفی برگزیدگان به دبیرخانه کشوری برگزار و به کار خود پایان می دهد .

58 قصه‌گو در استان اصفهان به رقابت می‌پردازند

58 قصه‌گو در استان اصفهان به رقابت می‌پردازند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =