نسل کشی رژیم غاصب کودک کش در نوار غزه ، نتیجه حمایت استکبار جهانی از دژخیمان است

مدیر کل کانون پرورش فکری استان اصفهان طی بیانیه‌ای ضمن محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی ، خروش مردم ولایتمدار اصفهان را در محکومیت کشتار وحشیانه کودکان مظلوم غزه خواستار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، مهدی آقایاری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در محکومیت رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی و خروش مردم قهرمان و ولایتمدار اصفهان برعلیه دژخیمان خونخوار بیانیه ایی صادر کرد .

متن بیانیه به این شرح است :

به نام خدا

دنیا بار دیگر شاهد جنایات غیر انسانی صهیونیستی است که با هجوم به مراکز غیر نظامی و کشتار زنان و کودکان قلب آزادگان جهان را به درد آورده است و کار  این رژیم سفاک به جایی رسیده که با بمباران بیمارستان‌ها ، مجروحین، کادر درمان، کودکان و انسان‌های بیگناه را در یک لحظه به خاک و خون کشیده است.
ترکیدن بغض چندین ساله ملت مسلمان و استوار مقاومت غزه در روزهای گذشته تحت عنوان طوفان الاقصی نمایان شد و بزرگترین ضربه حیثیتی را به هیبت پوشالی رژیم صهیونیستی زده و اولین گام برای فروریختن بنیان‌های سست این رژیم کودک کش است.

کشتار صبرا و شتیلا و محاصره قریب به بیست سال مردم غزه و محروم کردن آنها از بدیهی ترین حقوق انسانی نمونه‌هایی از عملیات ددمنشانه رژیم اشغالگری است که متاسفانه حمایت تمام و کمال همه آنهایی که دم از حقوق  بشر و آزادی و تمدن را می‌زده‌اند به همراه داشته است. اما آنچه امروزه جریان غزه را متمایز از تمام وقایع گذشته می‌نماید خوی ددمنشی و ناجوانمردانه و رفتار خلاف تمام قوانین بین المللی و کنوانسیونها و میثاق نامه‌های جهانی در حملات وحشیانه و غیر معمول با استفاده از پیشرفته ترین سلاح‌های مخرب موجود جهان علیه انسانهای بی دفاع و زنان و کودکان مظلوم غزه است که بلاشک علاوه بر تداعی نسل کشی و آوارگی میلیونها انسان، ناتوانی رژیم سراپا مسلحی است که سیلی محکم و عظیمی که به درستی طوفان الاقصی نامیده شده را تجربه کرده و چاره ای نمی‌یابد تا خشم خود را بر سر مردم بی‌دفاع غزه خالی کند که کار ترسوها و بزدلان جنایت پیشه تاریخ بوده است.

این جانب از طرف خانواده بزرگ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی از مجامع و ساز مان های بین المللی مدعی صیانت از حقوق بشر می خواهم با عمل به مسوولیت های خود در قبال جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی ایستاده و با سکوت خود موجب تداوم اشغالگری صهیونیست ها به سرزمین های اشغالی نشوند و محاکمه و مجازات این رژیم کودک کش را در دستور کار خود قرار دهند.

از مردم پیشرو ، انقلابی  و ولایی شهر شهیدان اصفهان سرافراز هم زمان با گرامی داشت سالروز حماسه 25 آبان 1361 و تقدیم و تشییع 370 شهید گلگون کفن دفاع مقدس در این روز تاریخی ، دعوت می کنم با شرکت در راهپیمایی عظیم روز شنبه 27 آبان ماه 1402 ، ساعت 15 در میدان بزرگمهر ، خشم و انزجار خود را از جنایت های دژخیمان کودک کش صهیونیستی اعلام نمایند و هرچه فریاد دارند بر سر استکبار جهانی ، حکام حامی دیو صفتان و مدعیان حقوق بشری و سکوت مجامع بین المللی بریزند .
این جانب ، با ابراز همدردی با خانواده‌های شهدای غزه ،  این مصیبت جانکاه را به ساحت مقدس حضرت ولی‌عصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و ملت مظلوم فلسطین بخصوص مقاومت غزه تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال رحمت و غفران الهی برای شهداء و برای مردم مقام غزه صبر و استقامت خواهان و خواستارم .

مهدی آقایاری ، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =