کد خبر: 333704
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
بازدید 67
جشن بزرگ"یار مهربان" در بهاباد برگزار شد

همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی و به همت کارگروه فرهنگی شهرستان بهاباد و با همکاری مرکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری این شهرستان جشن بزرگ یار مهربان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان استان یزد، جشن "یار مهربان" به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با شعار "آینده خواندنی است" با حضور امام جمعه، فرماندار، معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرماندار، شهردار ، رئیس اداره آموزش و پرورش و جمعی ازدیگر مسئولین و کارشناسان ادارات و همچنین دانش آموزان دختر مقطع پنجم ابتدایی ، مدیران و معلمان در سالن دانشگاه آزاد برگزار گردید.

رضوی رئیس اداره کتابخانه ها ضمن قدردانی از زحمات مسئولین شهرستان در جهت ترویج فرهنگ مطالعه و همچنین حمایت آنها در برگزاری برنامه های فرهنگی به ارائه گزارش مختصری از فعالیت‌های کارگروه فرهنگی در طول یکسال گذشته پرداخت.

 جشن بزرگ"یار مهربان" در بهاباد برگزار شد

این مراسم شامل برنامه های متنوع فرهنگی از جمله اجرای سرود ، تئاتر، شعر خوانی و قصه گویی به همراه اجرای نقاشی سیاه قلم صحنه‌ای بود. رونمایی از کتاب "ریشه‌یابی بحران های نوپدید در خانواده ها"و تقدیر از مدیران فعال در حوزه کتابخوانی ، پانزده کتابخوان برتر اداره کتابخانه ها و کانون پرورش فکری ، اعضای فعال در برنامه های فرهنگی و برگزیدگان مسابقات و پویش کتابخوانی از دیگر برنامه های این جشن بود. این برنامه با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کارگروه فرهنگی شهرستان برگزار شد.

گفتنی است زنگ کتاب و کتابخوانی نیز در این شهرستان در 24 آبان به صدا درآمد.

 جشن بزرگ"یار مهربان" در بهاباد برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =