کد خبر: 333762
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
بازدید 93
کتاب‌خوان‌ترین اعضای کانون کرمان شناخته شدند

همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی از پنج عضو کتاب‌خوان برتر و طرح برتر کتاب‌خوانی ویژه مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تقدیر شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی از محمدصدرا محمدحسنی و پارسا جلال آبادی اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره یک راور، محمدصالح شفیعی و فاطمه علی‌آبادی اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره دو راور و خاطره حسینی عضو مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انار تقدیر شد.

بنابر این خبر، از میان طرح‌های ارسالی ویژه کتاب‌خوانی از طرح «شکرانه» مرکز فرهنگی‌هنری شماره پنج شهر کرمان به عنوان طرح برگزیده کتاب‌خوانی تقدیر به عمل آمد. این طرح با هدف انتخاب شیوه موثر و خلاق در فعالیت‌های کتاب‌محور با محوریت کتاب‌های دینی، تربیتی و اخلاقی به نویسندگی «کلر ژوبرت» به مدت شش ماه با اجرای فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی در مرکز و با حضور اعضای فعال اجرا گردید.

همچنین، مهرواره «در مسیر دانایی، بر بال کتاب» ویژه هفته کتاب و کتاب‌خوانی در بسیاری از مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با حضور فعال اعضا و با برگزاری جشن، اجرای فعالیت‌های کتاب‌محور، بازدید دانش‌آموزان از مراکز و جامع‌ترین کتاب‌خانه تخصصی کودک و نوجوان، برگزاری طرح صمیمانه با کتاب ویژه مربیان استان، انتخاب شیوه موثر و خلاق در فعالیت‌های کتاب‌محور و معرفی و تقدیر از اعضای برتر کتاب‌خوان در هر مرکز برگزار گردید.

این در حالی است که، مراسم تقدیر از کتاب‌خوان‌ترین اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان همزمان با اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در مرحله استانی ۲۹ آبان ۱۴۰۲ انجام شد.

یادآور می‌شود اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راور  همواره  و به ویژه در سال‌های اخیر کتاب‌خوان‌ترین اعضای استان بوده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =