نشست‌های علمی تخصصی قصه و قصه‌گویی در یزد برگزار شد

ابوالفضل حرّی، عضو هیئت علمی گروه زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه اراک؛ از روایت شناسی در قصه‌های قرآنی، اهمیت و ضرورت پرداخت به قصه‌های دیجیتال و مسائل آن، ریخت‌شناسی در قصه‌های عامیانه و روایت‌شناسی قصه در نظر و عمل برای مربیان کانون و دانشجویان در یزد گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، با حضور ابوالفضل حرّی، عضو هیئت علمی گروه زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه اراک؛ از چهارشنبه 1 آذر 1402 در یزد، نشست‌های علمی تخصصی قصه و قصه‌گویی برای مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دانشجویان و علاقه‌مندان به مبحث قصه و قصه‌گویی آغاز شد.

حرّی در سالن گردهمایی دانشگاه علم و هنر به صورت حضوری و همچنین پخش زنده در فضای اسکای روم از روایت شناسی در قصه‌های قرآنی نشست های علمی پژوهشی خود را آغاز کرد و در ادامه و در سالن جلسات اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد از اهمیت و ضرورت پرداخت به قصه‌های دیجیتال و مسائل آن برای کارشناس مسئول، کارشناسان فرهنگی، هنری، ادبی، آموزش و پژوهش، ارزیابی عملکرد و فناوری با حضور محمدرضا آخوندی معاون فرهنگی استان بحث و گفتگو کرد.

 برگزاری نشست‌های علمی تخصصی قصه و قصه‌گویی

وی در ادامه سفر خود به این استان؛ در سالن تخصصی کتابخانه کودک و نوجوان مرکز فرهنگی هنری شماره 3 یزد،  از ریخت‌شناسی در قصه‌های عامیانه و روایت‌شناسی قصه در نظر و عمل برای مربیان کانون و علاقه‌مندان به صورت حضوری و برای عموم از طریق فضای اسکای روم  صحبت کرد.

گفتنی ست این نشست ها پنجشنبه 2 آذر به کار خود پایان داد و با استقبال مطلوبی از مربیان، دانشجویان و علاقه‌مندان در این حوزه روبرو شد، همچنین این نشست ها توانست در بستر مجازی اسکای روم، رکورد بیش از 1400 بازدید کننده را ثبت کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =