کد خبر: 333840
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸
تجلیل از مدارس همسو با فعالیت‌های کانون هرمزگان در پایان هفته کتاب

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: ۲۱ نفر از مدیران و معاونان مدارس شهر بندرعباس در هفته کتاب و کتابخوانی از سوی کانون این استان تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان، «پروین پشتکوهی» افزود: در روز پایانی هفته کتاب از ۲۱ نفر از مدیران و معاونان مدارس ابتدایی شهید گرجی زاده، نجمیه، شهدای ملی گاز، بشارت، مدرسه ناشنوایان پیوند و دبیرستان‌ ابوذر و هنرستان خلیج فارس شهر بندرعباس تجلیل شد.

وی مشارکت در عضویت دانش آموز، همکاری در برگزاری جشنواره‌ها و مهرواره‌ها، تسهیل‌گری در زمینه ارتباط والدین با کانون، هماهنگی برای برگزاری بازدیدهای فرهنگی و علمی و کمک به ارتقا فرهنگ امانت و مطالعه کتاب از جمله اقدامات موثر این مدارس عنوان کرد.  

تجلیل از مدارس همسو با فعالیت‌های کانون در پایان هفته کتاب

پشتکوهی گفت: مربیان در مراکز فرهنگی هنری کانون با هدف‌گذاری تقویت سوادخواندن ازطریق تقویت مهارت‌های دیداری، شنیداری،گفتاری و خوانداری، توسعه و تعمیق دیدگاه نقادانه، ایجاد بسترمناسب برای تقویت کنشگری کودکان و نوجوانان در حوزه کتابخوانی، مشارکت خانواده‌ها و اولیای تربیتی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی برنامه‌های خود را از اوایل امسال آغاز و تا ۳۰ آبان به فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده پرداختتند.

گفتنی است؛ مراکز مجتمع آفرینش، بستک، مرکز سیریک و مراکز شماره یک ، ۲ و ۴ شهر بندرعباس نیز به دلیل تلاش برای برگزاری فعالیت‌های گسترده کتابخوانی و اجرای برنامه‌های متنوع در این هفته به عنوان مراکز برتر کانون این استان معرفی شدند. 

یادآور می‌شود، در این هفته از کتاب پرژنیوم نوشته ریحانه جعفری از انتشارات کانون پرورش فکر کودکان و نوجوانان با حضور مدیرکل انتشارات کانون تهران، نویسندگان حوزه کودک و نوجوان و اصحاب رسانه استان رونمایی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =