کد خبر: 333845
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
هفته پربار کتابخوانی کانون خمیر با برگزاری مسابقه کتاب «نامداران»

مسابقه کتابخوانی کتاب «نامداران» به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با همکاری دبستان دخترانه هیئت امنایی حضرت خدیجه(س) در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندرخمیر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان، مسابقه کتابخوانی «کتاب نامداران» به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با همکاری دبستان دخترانه هیئت امنایی حضرت خدیجه(س) و همراهی هما درسخوان، آموزگار پایه سوم مدرسه در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندرخمیر برگزار شد.

در این مسابقه «دایان خمسه، فهیمه یتیمی زاده، نازنین امامدادی و یاسمین دانایی کول» برتر معرفی به آنان جوایزی اهدا شد.

زنگ کتاب در مدارس

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی دانش‌آموزان پایه هفتم مدرسه پسرانه متوسطه اول بهار کندال  و دانش‌آموزان دختر متوسطه اول بنت الهدی صدر با حضور در کانون پرورش فکری بندرخمیر به صورت نمادین زنگ کتاب را به صدا در آوردند.

دانش آموزان این مدارس ضمن بازدید از کتابخانه کانون به مطالعه کتاب‌ها موجود پرداخته و در برنامه پرسش و پاسخ با مربی کانون شرکت کردند.

به همین مناسبت باشگاه کتاب‌خوانی با عضویت دانش آموزان مدرسه بنت‌الهدی صدر توسط مربی کانون پرورش فکری بندرخمیر تشکیل شد.

برگزاری مسابقه داستان نویسی/ معرفی اعضای کتابخوان

همچنین به همین مناسبت، مسابقه داستان نویسی با همکاری دبستان حضرت خدیجه(س) در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندرخمیر برگزار شد.

گفتنی است؛ نورا فیاض دینا فیاض، نورا عرفانی، نجلا و محمد فیاض به عنوان اعضای فعال کتابخوان در هفته کتاب و کتابخوانی امسال مرکز خمیر معرفی شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =