دیدار مدیر کل کانون   با نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز

دیدار مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، با نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکن و نوجوانان استان فارس، آیت الله دژکام در این دیدار ضمن صدور دستور عضویت دائم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در شورای فرهنگی عمومی استان، بر اهمیت تهیه طرح جامع پردیس کودک و نوجوان شیراز تاکید کرد و افزود : نگاه تربیتی کانون باید برای این پردیس حاکم باشد.
وی افزود : معرفی نامداران و چهره های شاخص علمی، ورزشی، ادبی، هنری و همچنین شهدای والا مقام استان ، به کودکان و نوجوانان باید در دستور کار کانون قرار گیرد.

ایشان در خصوص اکران فیلم بچه زرنگ افزودند : با توجه به این که چهارصد هزار نفر از کودکان استان می توانند، مخاطب این انیمیشن باشند لازم است، در این خصوص تلاش بیشتری از سوی متولیان امر صورت بگیرد، تا حداقل یک چهارم مخاطبین به تماشای این انیمیشن سینمایی بنشینند.

دیدار مدیر کل کانون   با نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز

علی خواجه نژادیان مدیر کل کانون  ، در دیدار با حضرت آیت الله دژکام، گزارشی از فعالیت های صورت گرفته شده در پنج ماه گذشته، و رویکرد های جدید کانون ارائه داد.

تقویت حلقه های میانی و گروه های مردمی، تولید آثار فاخر هنری، برگزاری جشنواره های قصه گویی، سرود و نمایش، انیمیشن سینمایی بچه زرنگ، از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه پیرامون آن گفتگو شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =