نخستین نشست از سلسله نشست‌های هم اندیشی های راهبردی با مدیران و مربیان مراکز کانون

نخستین نشست از سلسله نشست‌های هم اندیشی های راهبردی، با مدیران و مربیان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، درنخستین جلسه ازسلسله نشست های هم اندیشی های راهبردی، با مدیران و مربیان مراکز کانون فارس، که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۶ با هدف آسیب شناسی و برسی مشکلات مراکز، و هم اندیشی های راهبردی با مدیران و مربیان، جهت عملکرد بهتر و پیش بردن اهداف سازمان برگزار شد. مدیر کل کانون فارس، معاونین، کارشناسان استان، مدیران و مربیان مراکز، در نشستی صمیمی، به برسی و آسیب شناسی مشکلات مراکز استان پرداختند.

علی خواجه نژادیان مدیر کل فارس به آسیب شناسی عملکرد مراکز استان پرداخت و گفت : مربیان کانون هنرمند هستند وهنرمند باید به نیاز سازمان پاسخ دهد. از رسالت خود آگاه باشد و در تولید فرآورده های سازمان نقش داشته باشد. همکاری هر چه بیشتر در آماده سازی فضای مناسب برای کودکان و نوجوانان، تاکید بر دقت و حساسیت بیشتر نسبت به وظایف، بررسی و پاسخگویی به مشکلات مطرح شده در حوزه کاری در یک فضای صمیمی، می تواند ما را به اهداف سازمان نزدیک تر کند.

وی افزود : باید توانمندی و انگیزه مربیان را برسی، و ایده های جدید و برنامه های راهبردی را طراحی کنیم. ما با داشتن نقشه راه در حوزه راهبرد ها ی عملیاتی می توانیم، چشم انداز عملکرد مراکز را برسی کنیم. مدیر کل فارس در پایان از زحمات همکاران تقدیر و تشکر کرد و گفت:  این نشست ها تا ۱۵ آذر ماه ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =