دیدار استاندار فارس و مدیرکل و معاونین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

مدیرکل و معاونین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، با استاندار فارس، دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، مدیرکل و معاونین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، در دیدار با استاندار فارس، گزارشی از فعالیت‌های کانون طی چند ماه اخیر ارائه دادند. در این دیدار خواجه نژادیان با اشاره به اهمیت توجه به اوقات فراغت کودکان و نوجوانان به عنوان یک فرصت تربیتی بی بدیل، خواستار احداث پردیس بزرگ کودک و نوجوان در کلان شهر شیراز شد.

وی با اشاره به استقبال بی نظیر کودکان و خانواده ها از انیمیشن بچه زرنگ، حمایت های معنوی استاندار و مسئولین استانی از سینما سیار جهت اکران این فیلم در روستاها و مناطق کم برخوردار را خواستار شد.

همچنین مدیرکل کانون، گزارشی از برنامه های کانون در ۶ماه گذشته ارائه داد. در ادامه این دیدار استاندار فارس نکات مهمی را در راستای اهداف و ماموریت های کانون و پرورش کودکان و نوجوانان استان بیان کرد.

محمدهادی ایمانیه گفت: کانون پرورش فکری باید موضوع پردیس کودک را با جدیت دنبال و طرح توجیهی این ایده را تهیه و ارائه نماید.

وی با اشاره به اهمیت تولید کتاب‌هایی همچون قصه های خوب برای بچه های خوب، بر لزوم تولید آثار فاخر اینچنینی در کانون فارس تاکید کرد و افزود: کانون های زبان ایران در سراسر استان نیز باید جزء مخاطبین اصلی کانون پرورشی باشند و بدین منظور لازم است اعتبارات لازم از سوی کانون و زبان آموزان تامین شود.

ایشان بر لزوم توجه به طرح مولد سازی تاکید و مقرر کردند که تیم کارشناسی استان، جهت بررسی ظرفیت های کانون از فضاهای در اختیار، بازدید داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =