کد خبر: 334300
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
بازیگران فیلم سینمایی «باغ کیانوش» معرفی شدند

بازیگران اصلی فیلم سینمایی «باغ کیانوش» به کارگردانی رضا کشاورزحداد که این روزها در حال فیلم‌برداری است، معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، همزمان با ادامه فیلم‌برداری این فیلم سینمایی، شهرام حقیقت‌دوست، عباس جمشیدی‌فر، علیرضا آرا و مجید پتکی به‌عنوان بازیگران این اثر سینمایی تاکنون مقابل دوربین رفته‌اند.

فیلم‌برداری این فیلم سینمایی به کارگردانی رضا کشاورزحداد که چندی پیش در همدان کلید خورده بود این روزها در حوالی تهران ادامه دارد.

سهم اصلی در ترکیب بازیگران این فیلم سینمایی را که محور اصلی قصه‌اش شخصیت‌های کودک و نوجوان هستند، بازیگران نوجوان دارند. بازیگرانی که برخی از آن‌ها را می‌توان استعدادهای تازه در سینما دانست و برخی دیگر پیش از این در آثار سینمایی تجربه ایفای نقش داشته‌اند.

از جمله بازیگران کودک و نوجوان باغ کیانوش می‌توان به امیرحسین بیات، ابوالفضل ایوانی، دانیال جعفری، ارغوان شعبانی، امیرعلی و امیرمحمد صحرایی، اشکان اردستانی، رونیکا بهرام‌زاده، ابوالفضل حسن‌خانپور، گرشا نامورصدیق اشاره کرد.

این فیلم به عنوان اولین محصول مشترک باشگاه فیلم سوره و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اثری ماجراجویانه و با محوریت نوجوانان است که فیلم‌نامه آن به صورت اقتباسی و از سوی رضا کشاورزحداد به نگارش درآمده است.

رضا کشاورزحداد که نخستین تجربه کارگردانی سینمایی خود را پشت سر می‌گذارد، پیش از این چندین فیلم کوتاه در ژانر کودک و نوجوان ساخته و همچنین کارگردانی یکی از اپیزودهای سریال تلویزیونی «تازه وارد» به تهیه‌کنندگی محمدجواد موحد را برعهده داشته است.

«باغ کیانوش» برای حضور در چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر ثبت‌نام کرده است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =