برنامه نمایش فیلم‌های کانون در خانه جشنواره فیلم فجر اعلام شد

زمان نمایش فیلم‌های «باغ کیانوش» به کارگردانی رضا کشاورزحداد و «ظاهر» به کارگردانی حسین عامری در خانه جشنواره چهل‌ودوم فجر مشخص شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فیلم «ظاهر» به کارگردانی حسین عامری و تهیه‌کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که برای رقابت در بخش نگاه نو چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر انتخاب شده است، روز پنج‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ در نوبت چهارم پخش خانه جشنواره در برج میلاد نمایش داده می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ظاهر ۱۸ سال دارد و در شمال کشور سرباز است. او با اکبر و زیبا پیرمرد و پیرزنی که در کلبه‌ای نزدیک پادگان زندگی می‌کنند، آشنا می‌شود و در ادامه اتفاق‌هایی برایش رقم می‌خورد.

همچنین «باغ کیانوش» به کارگردانی رضا کشاورز حداد و تهیه‌کنندگی محمدجواد موحد روز پنج‌شنبه ۱۹ بهمن در نوبت اول پخش خانه جشنواره در برج میلاد نمایش داده خواهد شد.

این فیلم محصول مشترک باشگاه فیلم سوره و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اثری ماجراجویانه و با محوریت نوجوانان است.

«باغ کیانوش» روایتی از واقعه‌ای در دهه ۶۰ دارد که داستان آن اقتباسی از کتابی با همین نام از تولیدات کانون پرورش فکری است و شهرهای همدان، تهران و شهر قدس، مکان‌های اصلی فیلم‌برداری این فیلم بوده‌ است.

رضا کشاورزحداد که نخستین تجربه کارگردانی سینمایی خود را پشت سر می‌گذارد، پیش از این چندین فیلم کوتاه ساخته که در جشنواره‌های مختلف هم حضور داشته است.

چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به دبیری مجتبی امینی ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

برنامه نمایش فیلم‌های کانون در خانه جشنواره فیلم فجر اعلام شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =