ویژه برنامه های روز جهانی و هفته معلولین در مراکز کانون کردستان برگزار شد

با آغاز هفته‌ جهانی معلولان و برای گرامی‌داشت این مناسبت، مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان ویژه‌برنامه‌هایی برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، با توجه به اینکه هفته‌ جهانی معلولان همواره برای کانون ویژه و برجسته بوده؛ مراکز کانون استان برای گرامی‌داشت این هفته‌ خاص، ، ویژه‌برنامه‌هایی را تدارک و برگزار نمود.

مربیان مرکز فرهنگی هنری شماره 3 بهاران سنندج با حضور در مدرسه کودکان استثنایی توکل سنندج به اجرای برنامه های متنوع بازی بادکنک برای بچه های نابینا وکم بینا، قصه گویی، بازی و سرگرمی ،نقاشی ، سفالگری، مسابقه طناب کشی، مسابقه توپ و سبددرحیاط مدرسه ، اجرای شعر خوانی و ریتم خوانی جمعی موسیقی پرداختند و لحظات شاد و ماندگاری را برای این کودکان رقم زدند.

دانش آموزان کم توان ذهنی مدارس سطح شهر و روستا در حسن آباد  یاسوکند با حضور در مرکز و شرکت در فعالیتهای روخوانی کتاب،شعر خوانی، نمایش فیلم،سفالگری و بازی پرداختند .

که در این برنامه مسئولین اداره آموزش و پرورش،مدیران مدارس و آموزگار مربوطه حضور داشتند و با تهیه کیک و اهدای هدیه دل این فرشته های آسمانی رو شاد کردند.

دانش آموزان مدرسه شفا شهرستان قروه نیز در هفته جهانی معلولین با حضور در مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان قروه در فعالیت‌های قصه گویی، نقاشی خلاق، بازی سرگرمی و نمایش عروسکی شرکت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =