هفته‌ای به یاد ماندنی برای کودکان و نوجوانان تایباد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تایباد در هفته کتاب و کتابخوانی میزبان اعضا و والدین کتابخوان بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی کانون پرورش فکری تایباد با اجرای ویژه برنامه‌های متعدد اعضاء و والدین کتابخوان را گرد هم آورد.

طاهره سیدین مربی مسئول مرکز تایباد با اشاره به استقبال بی‌نظیر اعضا از پویش کتابخوانی گفت: در این هفته بازدید مدارس توحید، زندگانی، سما، امام حسین (ع)، فرزانگان، مادر، فاطمیه، همت، سوم شعبان، مشکوه و مهد قرآن نشان را در کانون پشت سر گذاشتیم. در این هفته فعالیتهای بسیاری در کانون برای بازدید کنندگان به مرحله‌ی اجرا در آمد که از آن جمله می‌توان از کتابخوانی، قصه‌گویی، مسابقه‌ی نقاشی، مسابقه‌ی خلاصه نویسی و خلاصه گویی کتابها، کاردستی، نمایش فیلم، معرفی ایام، بازی و سرگرمی و مسابقات متنوع نام برد.

وی افزود: با توجه به اهمیت جایگاه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اولین پویش کتابخوانی والدین و اعضاء که در هفته ملی کودک آغاز شد و طی چند مرحله انجام گردید به کار خود پایان داد. در این پویش ضمن دعوت از والدین جهت یک فعالیت مشترک کتابخوانی با فرزند خود، جلسات نقد و بررسی کتاب توسط مادران در کانون پرورش فکری کودکان مرکز تایباد آغاز شد. چرا که یکی از رسالت‌های ما در کانون اجرای فعالیت‌های خانواده محور است و این جلسات نقد می‌تواند این مهم را محقق سازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =